Hentai II 3D

26. 1. 2005 > FreeHry > Erotické

Stejně jako 3D Luder, který svého času trhal rekordy ve stahovanosti, tak i Hentai 3D pojednává o velice ožehavém tématu. Jeho intimita se násobí, neboť přichází již druhý díl této erotické ságy. Kouzlo virtuální soulože vám dá zapomenout na všechny problémy všedního života. Těšíte se?

Jak již bylo řečeno úvodem, dnes se vám dostává do ruky -počítače- opravdu vyjímečná hra. Nejenže splní i ty nejtajnější sexuálně orientované sny, ale díky nám zčásti zadarmo! Rozhodně čtěte dále lehce poupravenou recenzi, na velice podobnou hru 3D Luder, od kolegy Tomáše Vrány... a nebo víte co? Vždyť to vlastně nemá smysl, stejně touto dobou už určitě všichni hrajete!

Hned zkraje upozorňuji, i když to je níže uvedeno, že hra rozhodně není pro osoby mladší 18 let. Výjimku tvoří pouze šestnáctiletí (pozn. finer - snad již sedmnáctiletí, ne? :)) šéfredaktoři, kteří musejí pod nátlakem veřejnosti tuto hru hrát a poté ji patřičně zrecenzovat a ohodnotit :-)

Takže jak začít? Hentai II 3D je bezpochyby erotická hra, která je také placená. Ale nebojte se čtenáři a hráči, naštěstí autoři vydali testovací demoverzi, jež zanechá vaši peněženku panensky nedotčenou. Také je nutno dodat, že titul je spíše pro majitele pevných připojení nebo pro “modemáře“ s hodně silnými nervy (pozn. finer - toto v Hentai II 3D už neplatí! po stažení všech updatů můžete internet s klidem odpojit!). To by bylo zhruba tak k začátku všechno, teď se ovšem podíváme na samotné hraní.

To je dosti poznamenáno demoverzí. Téměř většina zábavných a zajímavých funkcí jsou bohužel za poplatek. Přivítá vás sexuchtivá dívka ve svém nádherném bytě s ještě nádhernější (a hlavně větší!) postelí. Právě ona má za úkol seznámit vás s celou hrou a tedy i ochotně nabídne své tělo k ozkoušení daných možností! No nezní to lákavě?

Ovládání je prosté. Celé dílo spadá pod hlavičku vaší myši, která je přímo ve hře zobrazena jako virtuální –šikovná- ruka. V plné verzi můžete uchopit jakýkoliv předmět, v demu si však musíte vystačit pouze s holou rukou a "robertkem". Slečnu máte možnost dráždit po všech klasických erotogeních zónách. Samozřejmě vydává autentické zvuky a ty jsou přímo úměrné s ukazatelem orgasmu. Další funkce programu si již musíte vyzkoušet bez mé pomoci, poněvadž zbylé místo bych rád věnoval návodu ke spuštění hry. Není to totiž až tak jednoduché, jak by se mohlo zdát.

Hru tedy spustíte následujícím způsobem: stáhnete si samotný soubor, což je jakýsi mozek Hentai II 3D. Stažení provedete klasicky na našich stránkách. Potom následuje instalace, vyberete si adresář atd. Zdali máte i tento bod splněný, spustíte ikonku s názvem hry na pracovní ploše. Měl by se nastartovat program, kde vyberete položku Demo a kliknete na tlačítko Demo starten. Po proběhnutí nezbytných updatů se vám spustí samotná hra! Hodně štěstí.

Všechny hry v této rubrice jsou pouze pro starší 18 let!

Autor: Martin Pavlíček

100%