Heartbeat - Animefest 2009

19. 5. 2009 > FreeHry > Adventury

Byli jste někdy na nějakém CONu? Jestli ano, dokážete si představit, jak to na podobné akci vypadá. Na druhou stranu v případě, že jste se nikdy ničeho takového neúčastnili, nemůžete mít ponětí, oč běží. Proto neváhejte a vyzkoušejte Heartbeat!

Letošní ročník brněnského Animefestu přinesl celkem pětici her, které vám v následujících pěti dnech přineseme i my na FreeHrách. Heartbeat se řadí někde na hranici mezi těmi lepšími a horšími, nicméně pokud jste fanoušci anime, Japonska a podobných textových her, budete dnes usínat s dobrou náladou. Ale to by pro začátek stačilo, teď už se konečně pojďte podívat, jak to vlastně na takovém CONu vypadá.

Tomáš je obyčejný kluk navštěvující jednu blíže nespecifikovanou školu, kde mají velmi pěkné lavice. Eliška je jeho kamarádka, ke které chová vřelé sympatie, ale on až moc dobře ví, že jeho šance na úspěch jsou nulové. Jednoho krásného dne ale Eliška Tomáše pozve na CON a on – tedy vy – samozřejmě souhlasíte (popravdě řečeno souhlasit nemusíte, ale v tom případě hra končí). Následuje cesta na místo konání a hromada, skutečně HROMADA textu. Číst si ho nemusíte, lze vše pěkně odklikat, avšak tak byste z hry neměli absolutně a nic a dokonce byste mohli prošvihnout i několik málo rozhodnutí, co v Heartbeat musíte učinit. Jediným takovým zpestřením je taneční minihra, po níž se však vše vrací do starých „čtecích kolejí“...

Grafické zpracování je to lepší, co může titul nabídnout, dočkáte se hezky upravených fotek a ručně kreslených postaviček k tomu. Hudební doprovod se místy do hry trochu nehodí, ale celkově vzato se za něj nezlobíme. Horší je to s hratelností. Kromě zmíněné minihry a úplného minima rozhodování na vás čekají většinou – bohužel – nepříliš zábavné texty. Díky alespoň za několik možných konců – ale ruku na srdce, bude to někdo hrát vícekrát, jen aby se dozvěděl, jak dostane hlavní hrdina třikrát a pokaždé jinak košem?

• + Více konců
  • + Grafické zpracování
  • + Minihra