Gyroball: GENIÁLNĚ KULATÉ

10. 7. 2005 > FreeHry > Logické

Geniální, originální, jednoduchá a nadmíru zábavná! O čem že je řeč? No přeci o hře, která je nápaditá svým zpracováním, pěknou grafikou a především zábavností. Gyroball prostě musíte vidět a ještě lépe hrát. Jinak se vám dozajista zhroutí svět :-). To vše v pouhých 645 kb!

V jednoduchosti je síla a to platí dvojnásob u této hry. Princip je jednoduchý a nápaditý. Do rukou se vám dostane těleso kulatého tvaru, zda-li se jedná o míč či kuličku ale netuším. S touto kulatinou se budete muset prokutálet každým levelem úspěšně až do konce. V principu je to jednoduché, jenže levely mají v sobě skrytá zákoutí a probojovat se jimi až ke zdárnému konci dá hodné zabrat.

Kulička je kulatá

Kdo by to byl čekal, že? Toto těleso je překvapivé kulaté a tudíž velice zrádné. Udržet jej tedy na vyhrazené trase v levelu je mnohdy nad lidské síly a vyžaduje to nutnou dávku trpělivosti. Jakmile se vám ale podaří prokouknout nejlepší a nejméně rizikovou cestu, cíl je prakticky nadosah vaší ruky. Levely jsou jednoduché a působivé. Každý se od sebe liší svým podáním. Někdy jsou prudšího spádu, ale bez nepřiměřených překážek, jindy jsou opravdu zaházené různými hrbolky a dostat se přes ně je někdy zhola nemožné.

Žijete jen pětkrát…

Čím méněkrát zachybujete, tím více vám zůstane vašich kulatých životů a tím dále se dokutálíte. Životy se totiž vztahují k celé jedné hře, ne jen k jednomu levelu. Není tedy dobré příliš chybovat. Mnohdy jsou ale některá místa opravdu obtížná a vyžadují znalost a praxi. Určitě se vám tedy nemálokrát stane, že budete opakovat pár prvních úrovní tak dlouho, než se dostanete ke kýžené a zatím nezvládnuté překážce. Buďto si s ním poradíte nebo zemřete a pak nezbyde, než začít zase od začátku.

Málo vrásek na kráse

Když pominu absenci jakékoliv hudby či zvuků, chybu bych hledal ztěžka. Zvuky by zde ani tak nechyběly, zato nějaká jednodušší hudba by přišla vhod. I tak se jedná bezpochyby o nadmíru kvalitní počin, jenž zaujme především svým zpracováním a nápaditostí. Víc už psát nebudu, no tak! Vy ještě čekáte? Přeci to má jen 645 kb, ať už vás vidím to hrát! :-)

90%
100%
(660.5 KB)