Freekicks - fotbal jednodušeji

17. 7. 2008 > FreeHry > Sport/Sim

Fotbalové mistrovství Evropy sice máme již za sebou, ale řekněte – komu se líbí jeho výsledek? Pokud si chcete zlepšit pocit z diskutabilního výsledku našich fotbalistů a vzít celou věc do vlastních rukou/kopaček, není co řešit. Freekicks tu na vás čekají!

Pokud jste se těšili na pořádnou fotbalovou simulaci se vším všudy, musím vás hned v úvodu zklamat a odkázat buď do vod komerční scény, či lépe k Football Challenge 2008 - více než povedenému freeware simulátoru. Dnešní hříčka (doslova) si totiž za cíl nevytyčila hru kompletní jedenáctky, ale jen standardní situace, respektive střely na branku ze standardních situací.

Je sympatické, že si Freekicks nehrají na nic víc, než mohou nabídnout. Ovšem toho, co nabízejí, je vpravdě málo. Posuďte sami: nejdříve si vyberete tým (kterých je v nabídce hodně, ale změna nastane pouze kosmetická), poté umístíte vašeho střelce na hřiště, nejlépe tak, aby měl co nejlepší výhled na branku a následně zvolíte směr a sílu střely. A to je prosím vše. Míč se nikterak neodráží, tudíž musí letět rovnou, brankář vykonává neúnavný pohyb sem a tam, od jedné tyčky k druhé a hráč se nestačí divit.

Čemu? Především důvodu, proč hrát. Tabulka nejlepších výsledků se sice ve hře vyskytuje, ovšem již se nenabízí možnost nahrání skóre na internet. Prostě hratelnost téměř není. A to je hodně špatně.

Grafika? Nic moc. Zvuky? Základní. Co nám z toho tedy vychází? Pokus nést se na vlně nedávného fotbalového šampionátu, ovšem pokus marný. Radím vám dobře, šáhněte raději po Football Challenge 2008. I když… potřebujete se (totálně!) odreagovat, nemyslet, jen klikat a koukat, co to udělá? Třeba by se vám dnešní dílko mohlo líbit. Uff, alespoň nějaký klad.
  • + naprosto a maximálně nenáročné
  • - zpracování
  • - nuda