Dream… 40%
Dream Stripper: HURÁ NA STRIPTÝZ (40.9 MB)
Spousta mladých kluků touží podívat se do nějakého vykřičeného podniku na opravdický striptýz. Buďto mohou jít ven a bezhlavě bloudit po ulicích, hledat po nocích lákavé červené světýlko, a pak se nechat ve dveřích uvaděčem vyhodit: „Vodprejskni mladej!“ A nebo mohou zkusit naši dnešní hru.
Double… 55%
Double Game (974.8 KB)
Což takhle dát si po dlouhé době poctivé pexeso? A co takhle do něj zakomponovat ženské poprsí? Lecjaký muž teď určitě zbystřil svou pozornost a není se ani čemu divit. Otestujete si nejen svou bystrost, pozornost a kdo ví co ještě, ale ještě k tomu si pekelně zařádíte v klasické oblíbené hříčce, která se stala hitem snad ve všech zemích světa. Proto nezahálejte a jděte hledat stejné páry.
Dna 2… 70%
Dna 2 Girls (1.4 MB)
Bavily vás české textové hry Playboy, v nichž bylo vaším úkolem sbalit co nejvíce dívek? Pokud ano, neměla by vám uniknout tato zajímavá flashová hra, ve které se vžijete do role jednoho krasavce a vaším úkolem bude usilovat sice o srdce pouze jediné dívky, ale zato si onen akt svádění pořádně užijete a ona vám určitě podlehne.
Duzzle 70%
Duzzle (3.1 MB)
Všichni víte, co je to puzzle, tady je vaším úkolem poskládat z velkého (velmi velkého) množství dílků obrázek některé z mnoha pěkných slečen. Jsou tu dva módy – skládání (ono puzzle) a pak ještě přesuny (taková ta hry kdy máte obrázky umístěny v nějaké krabici, jeden dílek chybí a vy je musíte přesouvat tak, aby vznikl konečný obrázek). Technické zpracování ujde, jen bych ale ocenil jiný hudbu hrající na pozadí než tu, která se tu teď nachází – úvodní song z Beverly Hills 90210, což vás po několika minutách začne prudit a brzo jej vypnete. Možná budete potřebovat knihovny (1.6 MB).
Všechny hry v této rubrice jsou určeny pouze pro starší 18 let.