Cleavage… 65%
Cleavage 3D: PARÁDNÍ SPOŘIČ (6.3 MB)
Nudí vás bežné spořiče, ve kterých tak maximálně létají loga Windows nebo se vine trojrozměrné potrubí? Prahnete po originálním spořiči obrazovky? Pak jste tu na správné adrese - Cleavage 3D je vám udělán takřka na míru!
Catch… 77%
Catch the Sperm 2 (5.3 MB)
Již podruhé máte tu možnost se vžít do role lovce spermií a zabránit tak neplánovanému otěhotnění a hlavně nemoci AIDS, která by vás mohla zabít. Rozhodně tuto hru doporučuji , neboť když si ji stáhnete, podpoříte tím tak boj proti AIDS a navíc hra má bezva hratelnost a zpracování provedené na jedničku. V několik levelech ovládáte myší kondom a levým tlačítkem vystřelujete "náboje", kterými musíte ničit spermie a zárodky nemoci, za což získáváte body. Ale pozor, jestliže vám však něco uteče, hra končí. Proto musíte být přesní a rychlí. Zpracování je opravdu pěkné a není mu co vytknout - grafika jedna báseň a zvuky taktéž.
Catch… 72%
Catch the Sperm (3.6 MB)
Hra, která vznikla na podporu boje proti AIDS. Princip je velmi jednoduchý a s trochou nadsázky hru lze zařadit mezi klony Moorhuhnu. Vše se odehrává v době pohlavního styku, kdy proudí milióny spermií za účelem oplození ženského vajíčka. Tomu musíte zabránit, navíc jste omezeni časovým limitem, za který jich musíte pochytat co nejvíce. A o tom je vlastně celá tato hra, jež je pěkně graficky i zvukově zpracovaná.
Všechny hry v této rubrice jsou určeny pouze pro starší 18 let.
Chicken… 87%
Chicken Farm (2.8 MB)
Tato hra by se mohla řadit mezi špičky ve světě her erotického žánru. Ptáte co je na ní tak zajímavého? Je pojata opravdu neobvykle, jelikož hrajete za kohouta, který má za úkol v určitém časovém limitu uspokojit co nejvíce nezkušených slepiček. Ve hře se ale také objevují ochránkyně, které vám znepříjemňují práci shazováním bomb či pošlapání vás při „akci“. Ani v této hře se nezapomnělo na ochranu, takže po nějakém čase vám mohou dojít prezervativy, a proto je nutné je doplňovat. Počet uspokojených samiček se vám obrátí v různém bodovém ohodnocení, s následným High Score, do kterého je možno se zapsat. Hra je velice pěkně zpracovaná, jak po grafické, tak i hudební stránce, takže nebudete litovat.