Buffy… 83%
Buffy The Vampire Slayer (6.7 MB)
V této zajímavé erotické adventuře na motivy známého televizního seriálu, jež je v současné době vysílán TV Nova, se vžijete do role Xandera, který se jak jinak vydává zabíjet upíry. V průběhu této "cesty" se podíváte na svou školu i do jejího blízkého okolí a zde můžete potkat spoustu lidí, především slečen, které samozřejmě můžete svést. Máte tu jejich celé fotky a postupně jak se odhalují, vidíte vše. Vašim svodům podlehne skoro každá dívka, kterou potkáte - většina vašich spolužaček, učitelky a dokonce i samotná Buffy či její matka :o). Co mě potěšilo, byla obtížnost – ta je docela slušná, není to hra, kterou dohrajete za 15 minut, ale herní doba se pohybuje mnohem výše. Grafika je na typ hry pěkná, leč mi připadá moc statická. Hudba není ve hře skoro žádná, zvuky jsou ucházející. Chcete-li dobrou erotickou adventuru s mírným nádechem humoru, nehledejte dál, tato hra je stvořena přímo pro vás. Jediným neduhem je snad trochu těžší pohyb a ti, co mají špatný orientační smysl, se v ní moc nevyznají.
Všechny hry v této rubrice jsou určeny pouze pro starší 18 let.
Playboy… 63%
Playboy 3 (838.9 KB)
Hra Playboy byla ve své době velmi oblíbená, i přesto, že neměla žádnou grafiku. Druhý díl byl na tom lépe – byl dělaný pro Win, byly v něm i fotky slečen a místností, avšak jedinou jeho chybou bylo, že to byl shareware. Proto se člověk jménem Greedy z KabSoftu rozhodl tuto hru předělat a nazval ji zcela originálně Playboy 3:o). Nutno podotknout, že předělávka to není moc kvalitní a obsahuje velké množství bugů. Opět budete "balit" holky a oblbovat je svými řečičkami jen za tím účelem, abyste je získali. Zpracování se oproti druhému dílu nijak výrazně nezměnilo, jen vymizely obrázky a hudba.
PornHolio:… 55%
PornHolio: Miami Spice (1.5 MB)
Pochopil-li jsem přesně, oč se zde přesně jedná, je to jakási plážová soutěž pořádaná místními bezdomovci a vítězka bude jmenována Královnou pláže. Tou je samozřejmě opět Charlie, která při užívání svého vítězství zažije opět mnoho neobvyklých situací. Však vy víte, co mám na mysli ;o)! Jako ve všech hrách, kde se Charlie vyskytuje, i tady je technické zpracování na úrovni, grafika se vám bude líbit, zvuky také.
PornHolio:… 65%
PornHolio: The SeX Files (1.5 MB)
Opět jedna hra, v níž jako hlavní hrdinka vystupuje Charlie, tentokrát je to taková malá parodie na Akta X. Naše milá Charlie pracuje v oblasti 69 a jednou se stalo, že všichni mimozemšťané ukrývaní na této základně utekli a tak byli povoláni známí agenti Cox Muldy a Bona Scullme. Průběh hry je tak trochu nečekaný a jak to tak bývá, zase se nějak zvrhne – při řešení záhady si všechny postavy spolu několikrát zasexují. Grafika a hudba je dokonalá, délka „hry“ docela také.
PornHolio:… 68%
PornHolio: It pays the rent (734 KB)
Sérii jednoduchých flashových her, které jsou dělány spíše stylem videa, kdy řídíte děj a rozhodujete se, co v daný moment uděláte otevíráme jednoduchou erotickou akcí It pays the rent. Kdo alespoň trochu ovládá angličtinu, jistě si mohl alespoň částečně domyslet o co ve hře půjde - Vy se v ní vžijete do hrdinky Charlie, která se dostane do velkých problémů. Charlie totiž nečekaně navštíví její domácí a chce po ní, aby mu zaplatila peníze za nájem bytu. Jelikož Charlie žádné peníze nemá, udělá mu jinou nabídku – rozhodne se s ním strávit noc a on by ji měl dluh smazat. A jak to celé dopadne můžete ovlivnit vy sami. Grafika je dělaná ve Flashi, je celkem pěkná, hudba a zvuky docela realistické, velmi malá velikost. Co více si přát?