Ultimate… 75%
Ultimate Steroids (3.1 MB)
Dnešní hra je tak trochu nostalgická. Přenese vás do světa osmibitů a pouťových maringotek s herními automaty. Ano, přesně tak, dnes nás čeká klasická automatovka, ve které bude mít hlavní roli, jak jinak než všeobecně známá anonymní raketka.
Ricochet… 90%
Ricochet Lost Worlds (13.6 MB)
Divný název, že? Nehledejte za tím složitosti, je to sice neobvyklý a propracovaný, ale arkanoid. Základ se nám nemění, jen se oblékl do zajímavého kabátu: velmi pěkná grafika, originální bonusy a zábavné a pohyblivé levely. Nahlédněte.
Abandon 21%
Abandon (706.6 KB)
Všeobecně platí vlastenecké heslo „co je český, to je hezký“. Avšak, jak jsem dnes zjistil, není to v každém případě pravda. Ne všichni se mnou jistě budou souhlasit, ale… zhluboka se nadechněte a pojďte se podívat na dnešní hru.
1 Another… 55%
1 Another Pinball game (1.9 MB)
Pokud máte rádi hry typu Pinball, pak je gameska 1 Another Pinball game určena právě vám. Má sice dlouhý název, ale jinak je to docela podařený pinball s mnoha čudlíky a páčkami, kde si můžete nasbírat opravdu veliké skóre. Grafická i hudební úroveň je velmi dobrá, takže pokud se právě nudíte, nenechte si ujít naši recenzi...
Nu Pagadi… 70%
Nu Pagadi! (1 MB)
Známá ruská elektronická klasika je zpátky! Pomocí kláves levý a pravý shift a levý a pravý control musíte vašeho vlka vždy nasměrovat tak, aby se mu podařilo zachytit všechna vejce, jež snesou čtyři slepice. Za tyto vajíčka budete dostávat body a vaším úkolem tedy je jich mít co nejvíce. V průběhu hry se zvětšuje rychlost a slepice stále snášejí více a více vajec a vy musíte vaše pohyby lépe koordinovat a správně odhadovat, kam dřív skočit, aby žádné z vajec nespadlo na zem, ale jestliže se to stane a upadnou vám celkem tři vajíčka, hra pro vás končí. Grafika je retrospektivní a řekl bych, že do nejmenších detailů odpovídá své reálné předloze. Takovým malým bonusem navíc je „water mode“, který zaplaví celou hrací plochu vodou a začnou vám tam plavat rybky. Prostě si to zkuste, neboť to opravdu stojí za to.
Donkey… 50%
Donkey Kong Jr. (1 MB)
Kdo z vás by neznal Donkey Konga? Je docela velká herní postava, asi tak něco jako Mario. V této jedinečné simulaci si můžete vyzkoušet, jak vypadá hraní této hry na handheldu – zpracování je typické a zachovává si „retro vzhled“ své předlohy – máte tu malou obrazovku, joystick, všechna tlačítka, tak jako ve skutečnosti. Jedinou nevýhodou je, že hra se musí hrát na titěrné obrazovce a všechny postavy jsou tak dost malé, od zvuků taky mnoho nečekejte. Co dodat hra pro ty, jež vlastnili někdy v minulosti podobnou „hračku“ a chtějí připomenout dobu, kdy neexistovaly pc, všem ostatním toho hra moc neřekne.
Octopus 60%
Octopus (734 KB)
Hra, kterou zná snad každý a její princip není třeba ani moc vysvětlovat – ovládáte potápěče, který se potápí do vody a snaží se ze dna vynést do lodě poklad. V tom mu však brání velká chobotnice, jež se vás snaží svými chapadly udusit. Máte na to celkem tři pokusy a čím více pokladů vynesete, tím je to lepší.
Elektronické… 58%
Elektronické automaty (524.3 KB)
Ti starší z vás si ještě jistě vzpomenou na slavné elektronické hry ruské výroby. Prý jich bylo celkem třicet druhů a tato hra vám představí celkem tři asi nejrozšířenější u nás - Veselý kuchař, Tajemství oceánu, Jen počkej. Všechny běží pod MS-Dosem, ovládání je velmi snadné a pochopí jej i malé dítě. Co oceňuji je věrnost zpracování, která se naprosto shoduje se svým reálným vzorem. Grafika je ale již dnes zastaralá, o zvucích ani nemluvě. Ale všechny jsou skvěle hratelné a zábavné.