Paper… 65%
Paper Boy (262.1 KB)
Jaké je to být pošťákem, či rozvážečem novin si můžete vyzkoušet v této zábavné hře. Jedete na kole a musíte házet do jednotlivých schránek noviny. Přitom si musíte vypočítat vzdálenost, odkud je hodíte a také se musíte starat o to, zda proti vám nejede nějaké auto. Za všechno přirozeně dostáváte body. Obtížnost není vysoká, proto hru mohou hrát i menší děti. Grafika je velmi jednoduchá, zvuků není mnoho.
Sylvester… 73%
Sylvester & Tweety (1.1 MB)
Kreslené počítačové hry na motivy filmů Wallyho Disneye jsou známou doménou Greye Olltwita, od kterého vám přinášíme i dnešní hru Sylvester & Tweety. Tuto filmovou dvojici jistě alespoň někteří z vás znají - jedná se o velkého kocoura Sylvestra, který stále chce chytit a sníst malého ptáčka Tweetyho, a ten mu pořád a pořád uniká. A vy nyní máte za úkol Sylvestrův problém vyřešit a konečně toho ptáčka chytit, to ale jak záhy zjistíte nebude žádná legrace. Cesta po ulici kterou běžíte je totiž posetá spoustou nebezpečných objektů - otevřených kanálů, sloupů a lamp, ba mnohdy i židlí a gaučů. A pokud do něčeho narazíte, vězte, že to bude mít velké následky na Sylvestrově zdraví, čímž ztratíte jeden život. Po cestě se tedy těmto předmětům musíte vyhýbat a hlavně sbírat krmení pro kocoury, které vám dodá síly a dostanete se opět blíže k zběsile letícímu Tweetymu. A když ho už držíte v ruce, přijde babka a sejme vás holí. A hra se opakuje. Docela by mě zajímalo, jak dlouho to vydržíte.
Rolling… 91%
Rolling Ball 3D (2.3 MB)
Rolling Ball 3D je pokračováním hry Rolling Ball, od stejného autora, ale jinak je to hra velmi odlišná. Řídíte míček, který jede ve speciálním koridoru, který je ale trošku děravý. Účelem je samozřejmě uřídit míček aby nespadl. Dírám se můžete vyhnout a nebo je přeskočit, ale pokud skočíte míček často letí moc dlouho (a to se dá ještě prodloužit pokud máte power-up), takže sice přeletíte jednu díru ale spadnete do další :o) Hra je v základech jiná než její předchůdce, ale stejně zábavná. Pokud vám bude blikat nápis "press shift" a jeho zmáčknutí nic neudělá, skuste odpojit joystick.
Kung Fu… 70%
Kung Fu Kim (1.4 MB)
Současně s malým Kimem projdete tvrdý výcvik, který si vyzkouší především váš postřeh a rychlost vašich reakcí. Hra neobsahuje žádné násilí a proto ji můžete s klidným svědomím stáhnout svému dítku, které by touto hrou nemělo býti nijak poznamenáno :o). Celkem tu máme 8 levelů a jejich obtížnost není nikterak závratná – každý z nich se dá v pohodě dohrát za cca. 2 minuty. Grafika je pěkná a řekl bych, že naprosto vystihuje podstatu hry a věkovou skupinu. Hudba je také skvělá a není ji co vytknout.
Rolling… 83%
Rolling Ball (655.4 KB)
Rolling Ball je zajímavá 2d hra, kde je vaším úkolem udržet míček v obrazovce. To ale není vůbec jednoduché - obrazovka scrolluje dolů a v cestě míčků je mnoho překážek. Ovládání je velice jednoduché - vpravo, vlevo a o ostatní se stár gravitace. Tvůrce o své hře řekl: "Toto je velmi dobrá hra na hraní v práci, jelikož má malé okno a dá se velmi rychle zavřít." A já nemohu jinak než souhlasit. Grafika je dobrá, hudba tu (z pochopitelných důvodů :) není a zvuky ujdou. pokud by jste měli problémy se spuštění, runtime je zde
Mad Game 80%
Mad Game (3.1 MB)
Šílená hra je pěkně zpracována 2D gamesa, kde si dva hráči mezi sebou posílají puk. Každý má svoji pálku a účelem je odpalovat puk, dokud jednomu z hráčů neproletí za čáru, pak se přičítá na stranu protihráče bod. Můžete hrát proti počítači a nebo proti kamarádovy na spitscreenu. Grafika je celkem dobrá, zvuky ujdou. MadGame je docela zábavnou hrou, když se vám nechte moc myslet a chcete si odpočinout. Kdyby jste měli problémy se spuštěním, tak si stáhněte runtime
Nanuk 71%
Nanuk (4.4 MB)
Jako malý eskymácký klučina budete v této hře muset překonat vzdálenost mezi dvěma břehy, mezi kterými teče divoká řeka. Po ní také občas plují ledové kry, po kterých musíte přeskákat na druhou strnu. Na těchto krách jsou někdy umístěny různé objekty, které musíte sbírat anebo nesmíte, za což samozřejmě dostáváte body. Navíc jste ještě omezeni časovým limitem a také samotou řekou, protože nesmíte stát na kře, jež jede někam „mimo obrazovku“. Grafiky ve hře moc není, ale za to ta, co tam je, je velmi pěkná a detailní. Hudbě není co vytknout, jedná se o jednoduchou, ale docela chytlavou melodii. Hratelnost je docela vysoká.
The Mystical… 61%
The Mystical Arena (1.6 MB)
Máte-li v oblibě fantasy literaturu, jistě jste někdy slyšeli o tom, že čarodějové a mágové mezi sebou často sváděli souboje o to, kdo je lepší, kdo má větší sílu, moc atp. V této hře je to něco podobného vy se vžijete so role kouzelníka a spolu za použití kouzel, která najdete v mystické aréně budete ničit vašeho soupeře. Ten by měl být nejlépe reálný a měl by sedět vedle vás, protože sami si tuto hru nezahrajete, což je škoda. Celkově hra působí odfláknutým a nedodělaným dojmem, nevím, možná je to jen můj osobní pocit, ale je tomu tak – všechna menu jsou docela strohá, při poražení se neukáže žádný nápis, že jste zvítězili apod. Pro děti docela dobré, jinak pro opravdové hráče trochu nuda.
TV Ball 28%
TV Ball (33.6 KB)
TV Ball je velmi jednoduchá hra, kterou ovládáte klávesami SHIFT (levý a pravý). Celá se odehrává někde ve vesmíru, kde vaším úkolem je řídit něco vzdáleně připomínající míček tak, aby do nenarazil do objektů, jež se průběžně objevují. Rychlost vašeho „míčku“ se postupně zvyšuje a vaše reakce musí být rychlejší. Grafika vás moc nenadchne, zvuky také ne. Snad jen malá velikost a to je na dobrou hru málo.
Stroh-Stress 43%
Stroh-Stress (1.6 MB)
Dnešní hra Stroh-Stress vznikla jako reklamní produkt banky Raiffeisen a mohu říci, že se autorům skutečně povedla. Vžijete se v ní do role jakéhosi vepříka, který se ovšem neválí celé dny v bahně a blátě chlívku, ale pracuje. A to tak, že když sedlák přiveze seno, tak ho hází z korby náklaďáku a dole ho náš pašík chytá. Jenže někdy ho sedlák přecení a on má docela honičku. Seno mu totiž nesmí spadnout na zem, musí ho chytit a položit na pás, který jej odveze do stodoly. Někdy se také sedlák splete a hodí dolů třeba mléko, to když chytíte, dostanete bonusové body, ale občas vyhodí třeba postřik proti plevelu a za ten se body sráží, takže na to dejte pozor. Na celou hru máte jedno sto sekund a do té doby musíte nashromáždit co nejvíce bodů. Doufám, že se vám to podaří.
Eggchase 64%
Eggchase (3.5 MB)
Další hrou, kde v hlavní roli stojí slepice je právě dnešní Eggchase. Však na rozdíl od Moornhurn zde nebudete slupice odstřelovat, ale tentokrát je budete využívat jinak. Jedná se totiž o zázračné slípky, které by do polívky bylo opravdu škoda, protože dokáží snést během malé chvilky neskutečné množství vajíček, o které se právě vy máte postarat. Dohromady je jich šest a sedí si na drátech elektrického vedení, přičemž každou chvíli některá z nich jedno upustí. A vy se dole s košíkem musíte ohánět, abyste je všechny stihly posbírat. Samozřejmě za každé vejce dostanete body, takže si nenechejte žádné uniknout. Věřím, že se vám během pětiminutového limitu podaří těch vajec nasbírat opravdu hodně.