Quidditch… 68%
Quidditch Training (943.7 KB)
Už dorazil na počítače! Kdo? No přece Harry Potter. V této hře je vaším úkolem létat s tímto malým čarodějnickým učněm na koštěti a po dobu dvou minut se snažit co nejvícekrát prohodit tmavě červený míček, jež musíte najít někde ve vzduchu, skrz jakýsi kruh či prsten namalovaný ve vzduchu. Navíc se ještě musíte vyhýbat dvěma černým míčkům, které vás pronásledují, a jestliže se vás dotknou, uberou vám body. Občas také můžete najít bonus (žlutý okřídlený míček), jež vám přidá čas a body. Jakmile hra skončí, jste vyzváni, pokud máte dostatečný počet bodů, abyste se zapsali do tabulky nejlepších hráčů. Quidditch Training je určen spíše pro mladší hráče, těm odrostlejším by toho asi mnoho neřekl. Tak letu zdar!
Kaffeeklatsch 70%
Kaffeeklatsch (4.5 MB)
Princip této německé hry je velmi prostý – vaším úkolem je ovládat nápojový automat a postupně plnit šálky různými nápoji dle toho, co žádají zákazníci. Šálky se automaticky pohybují a vy tak musíte každou objednávku vyřídit velmi rychle, neboť když se správný šálek nedostane ke správnému zákazníkovi, on si jej nevezme a vy tak přijdete o drahocenné body. Jakmile splníte všechny objednávky předem napsané na černé tabuli, postupujete do dalšího levelu. To se děje do doby, kdy nebudete stíhat a naplníte jich méně než osm, což je limit na postoupení.
Die Teppichklinik 74%
Die Teppichklinik (5.8 MB)
Jako řidič pracující pro jednu čistící firmu se vydáváte za svými zákazníky, kterým budete odvážet jejich špinavé věci k vám do vaší firmy, kde jim je vyčistíte, poté jim je musíte dovézt zase zpět k jejich domu, ale nesmíte si to poplést a cizí věci dát někomu jinému, za to by se vám strhly body! Postupně narůstá obtížnost, zákazníků je více a více a času pořád stejně – 5 minut. Vy je tedy musíte všechny bleskově obsloužit a získat tak co nejvíce bodů. Grafika je pěkná, stejně tak hudba a skvěle ke hře pasuje.
Pipeline 70%
Pipeline (419.4 KB)
Haló, to je instalatér? Prasklo mi potrubí... Tak takto nějak by mohla začínat tato hra. Vy zde budete onen instalatér a váš úkol bude velmi jednoduchý - musíte propojit dva konce potrubí pomocí trubek, jež si můžete brát z otáčivého výtahu. Vtip je v tom, že každá trubka je jiná a vy musíte potrubí poskládat tak, aby nikde nabyla žádná díra, kterou by voda mohla vytéci. Ta začne téci až v době, kdy vám vyprší limit a to už pak jen můžete nečinně sledovat, zdali se vám to povede, či ne. Pokud uspějete, postupujete do dalšího levelu, kde bude vyšší obtížnost. Jediným nedostatkem hry je, že se po celou dobu skoro vůbec nezmění grafika, což je po intenzivním hraní trochu stereotypní.
Panic 70%
Panic (1 MB)
Pamatujete si na hru Blockas2, kterou u nás také můžete najít? Ta je této hře nesmírně podobná, možná právě proto, že pochází od stejného autora. Vaším úkolem je ovládat dělníka, jenž staví zdi ve výškové budově. Ovšemže to není vůbec snadné, protože vám v tom budou škodit dělníci konkurenční firmy. Vy tak musíte postavit co nejvíce zdí a přitom ztratit co nejmenší počet životů. Hra se dělí na jednotlivé levely a čím vyšší level právě hrajete, tím to bude těžší. Grafika je stejná jako u Blockas 2 a zvuky skoro také.
Peanut 60%
Peanut (314.6 KB)
Nacházíte se v hospůdce velmi nízké cenové kategorie a nemáte co dělat. Tu si všimnete, že po stole běhají jacísi svišti a hele, oni tu dokonce mají i jakousi branku. Dobrá, proč se tedy trochu nepobavit, řeknete si a začnete po nich prstem střílet kutálející se burské oříšky. Za to samozřejmě získáváte body a kdo jich získá do dvou minut co nejvíce, stává se vítězem, velmi prosté a zábavné.
Život… 1%
Život na koleji (346 KB)
Žil byl jeden student v Brně na VUT, který bydlel na koleji pod palackého vrchem, též nám pod pojmem "Palačák". Tento student měl velice bujný život, prožíval situace, jako né-každý jiný student. Ten student jsem byl JÁ. Textovka s obrázkama, kterou jsem napsal za jedno dopoledne, jen proto, že mě z vysoké po jednom semestru vyhodili. Je to sice napůl nesmysl, ale zaznamenal na mé home-page už přes 2500 stažení. Tak si jí stáhněte i vy :)
Theme… 72%
Theme Park Minigame (734 KB)
V této minihře, jež má být takovou malou reklamou na hru Theme Park od Bullfrogu se v roli dospělého staráte o děti, které skáčou na nafukovacím hradě a vy musíte zajistit, aby ho opustili, nežli se jim udělá špatně. Postupně se vám zvyšuje obtížnost, protože zprvu skáče pouze jedno dítě, ale postupně jejich počet narůstá a vy je musíte ohlídat všechny. Za to samozřejmě dostáváte body. Celkem se můžete splést třikrát, potom hra končí.
Bored… 50%
Bored Meeting (307 B)
Bored Meeting není ani tolik hrou jako zábavnou flash animací, která názorně ukazuje, jak vypadá taková obyčejná velmi nudná pracovní porada, jakou všichni ti, co již pracují, někdy zažili. Můžete si zkoušet nejrůznější legrácky, provokovat svého šéfa, prostě dělat, co se vám zamane. Grafika je pěkná kreslená, jen celé toto dílko by mohlo být delší.
SimKlaus… 40%
SimKlaus 2000 (10.2 KB)
Toto není ani tolik hra jako spíše zábavný prográmek simulující rozhovor s Václavem Klausem, který bude odpovídat na vaše dotěrné dotazy. Snad jeden příklad za všechny: Je Miloš Zeman lepší politik než vy? Tyto problémy vyřeší neviditelná ruka trhu. A spoustu dalších takových frází, kterými je V. Klaus znám ve hře najdete. Ta mimochodem běží v dosovém okně bez nějakého grafického režimu, ale na druhou stranu má velmi malou velikost, což jistě potěší.
Elektromiláčci… 70%
Elektromiláčci v prachu (1.4 MB)
Velice netradiční způsob reklamy zvolil pan Cigler vlastnící síť prodejen s elektronikou, když nechal na zakázku vyrobit dnešní hru Elektromiláčci v prachu, která se jejím autorům opravdu povedla. Vžijete se v ní do role mladého páru Gleryho a Cindy, kterým vykradli dům. Ale oni si půjčili peníze a koupili u Cíglera novou elektroniku a spotřebiče, jenže zloději jsou tak drzí, že se snaží drahou elektroniku ukrást znova. A tomu se musí zabránit a při tom by měl Glery vydělávat a Cindy prát, uklízet a starat se taky trochu o sebe. Věřte mi, že to nebude vůbec jednoduché a asi vám dá dost zabrat abyste ty dva od zlodějů uchránili. Přeji vám v tom hodně štěstí.
NikumanShot 66%
NikumanShot (461.4 KB)
Volně šiřitelných a ostatně ani komerčních her z Asie se k nám moc nedostává, ale dnes se nám podařilo skoro nemožné. Sehnali jsme pro vás jednu japonskou logickou hru, která sice není nijak zvlášť propracovaná a její grafika za moc nestojí, ale naštěstí to zachraňuje o dost lepší hratelnost, což je asi jediné, čím se hra může chlubit. V této gamese se dostane k jakémusi střílecímu zařízení pomocí kterého musíte ovládat jakýsi japonský balónek, a ten musíte dostat k exitu. Jenže všude kolem vás je spousta bodců, ostnatých koulí a dalších předmětů, o které byste se mohli zranit, takže to nebude vůbec jednoduché a je potřeba skutečně jemné ovládání. Dávejte si pozor, protože životy máte bohužel pouze tři a nebezpečí je všude kolem vás spousta.
Fantazie… 60%
Fantazie pod vodou (1.8 MB)
Hledáte něco na uklidnění? Tak to už dál nečtěte, právě jste našli hru, která se vám bude líbit. No, spíše než hra je to program, kterým vám poskytne možnost se starat o šestici rybiček. Můžete s nimi dělat tyto věci - papat, kakat a spinkat. Je to taková obdoba elektronického zvířátka Tamagoči, ale tato jen vyloženě relaxační a nemusíte toho ve hře moc dělat a aktivitami, jež můžete provádět, si víceméně hru „jen“ zpestřujete. Vše je pohodové a vy tu nemáte žádný úkol a nejste ničím omezeni, jen se díváte a odpočíváte :o).
Kix 45%
Kix (398.5 KB)
Tak tato hra je opravdu pro nudu. Byla vydána roku 1993 a v té době asi byla bombou, ale teď jen pro zábavu. Je to něco ve stylu hada. Musíte zaplnit určité množství obrazovky, ale v tom vám brání tři zákeřní soupeři - jedná velká směs linek, která se točí v nezabraném prostoru obrazovky, a další dva jezdí po stěnách vámi zabrané plochy. Mně tato hra sice zaujala, ale viděl jsem ji hezčím a novějším provedení. Grafika je na úrovni takových her z roku 1993 a hudba taktéž. Proč jsem nezařadil hru do logických, poněvadž při dnešních logických hrách se nedá říci je to hra logická jde tu spíše o rychlost a vaše reflexy. No na odreagování mohu doporučit:-). Vyšla-li by hra dříve, měla by větší hodnocení, ale teď je takové jaké je.
BlockCAD 72%
BlockCAD (629.1 KB)
Mezi mé nejoblíbenější hry v dětství patřilo bezpochyby asi všem známé Lego. Ovšem cena těchto světově proslulých stavebnic pro naši chudou zemičku opravdu vysoká, a tak není divu, že moc krabic jsem během těch několika krátkých let nenasbíral, avšak o to více jsem si s Legem mohl vyhrát teď, když se mi do ruky dostala simulace nazvaná BlockCad. V ní si můžete stavět pomocí virtuálních kostek libovolné baráčky, stromky či zvířátka a k nim přidat dokonce i panďuláčky. Různých odstínů barev máte k dispozici opravdu hodně a druhů kostek je dokonce několik set. Ne každému se asi tato hříčka zalíbí, nicméně hra není velká, takže ji doporučuji k vyzkoušení skutečně všem z vás.
Eeyore… 70%
Eeyore's Lost Tail (661.6 KB)
Medvídka Pú netřeba představovat, znají ho skoro všichni, tedy především hlavně děti. V této hře je vaším úkolem připichovat padající ocas oslíku Ijáčkovi. Vše je na čas a čím rychleji to uděláte, tím více bodů získáte. Postupně hrajete za 7 různých postav. Je to docela snadné, takže hra je určena spíše dětem, ale i odrostlejší hráči se u ní pobaví.
Kuhtrix 78%
Kuhtrix (3.1 MB)
Mezi opravdu netradiční hry můžeme bezpochyby zařadit i dnešní Kuhtrix. V něm se totiž vžijete na jednu docela obyčejnou dobytčí farmu a v roli krávy, světe div se, na skateboardu se budete mít za úkol dostat se zpátky do rodné stodoly, od niž jste se nebezpečně vzdálila a ztratila. Jenže cesta zpátky je opravdu krutá. Nejen, že cesta je plná nástrah a nebezpečí, ale běží vám také nemilosrdný časový limit stanovený na tři minuty. Brzy poznáte, že to je skutečně hodně málo, a že dostat se v tak krátkém časovém limitu přes různé řeky, ohrady a kopce není vlůbec jednoduché. Přesto věřím, že to dokážete.
Hlavouni 50%
Hlavouni (359.7 KB)
Patříte-li mezi sortu lidí, která si ráda zanadává na naši vládu a jejich zástupce či na kohokoliv jiného, na něhož máte momentálně vztek, pak je dnešní hra jistě určena přímo vám. V ní se totiž dostanete do prostředí jakési arény, ve které na vás budou ze všech stran vykukovat bezpochybně známé obličeje různých politiků, nechvalně známých televizních hvězd a dalších a dalších lidí a ty vy budete muset kamenovat.
Tom &… 73%
Tom & Jerry (911.2 KB)
Nevím, čím to je, ale tato hra jako by z oka vypadla hře Sylvester & Tweety, kterou v této rubrice také můžete najít. Stejný princip, podobná grafika, jen jiné postavy. Opět chytáte ubohého myšáka Jerryho, který se před vámi snaží uprchnout. Postupně jak jíte kočičí stravu, jste silnější a rychlejší. Hodnocení je tu z důvodu toho, aby si někdo nemyslel, že nadržuje té či oné dvojici stejné ;).
Don Horn… 70%
Don Horn in Ariba Orinoco 1.0 (4.4 MB)
Nosorožec se nám jako hlavní postava ve hrách neobjevuje často. Teď se to stalo a je vidět, že výjimka potvrzuje pravidlo. Vaším úkolem je s tímto parašutistou-nosorožcem létat (resp. padat:o) a sbírat body a jiné věci, abyste mohli dokončit daný level. To vše se děje pomocí šipek, kdy určujete jeho směr a náklon. Jestliže neseberete potřebný počet bodů, padáte k zemi a jste mrtví. Grafika je opravdu pěkná, stejně tak hudba, ta se mi líbila hodně.