Fish Dish 52%
Fish Dish (524.3 KB)
Napadlo vás někdy, jak těžký život má taková ryba? Když je mladá, musí se vyhýbat svým větším kolegům, kteří by ji mohli možná nedopatřením, možná úmyslně pozřít, postupně roste a zesiluje a může požírat menší rybičky, než je ona sama. Roste a jakmile je dospělá, skončí u vás na talíři :o). Přesně takhle to probíhá. Nevěříte? Zkuste si tuto hru a uvidíte
Chyť… 49%
Chyť tu mouchu! (687.1 KB)
Opět se ocitneme v situaci člověk versus příroda, tentokrát v česky namluvené hře. Hra je jednoduchá a její název mluví sám za vše
Plastic… 60%
Plastic Kitten (891.3 KB)
Historie se opakuje a my tu po dlouhé době máme opět jednu předělávku starší hry. Tentokrát se jedná o automatovou hru, která byla vyrobena v roce 1983 a jmenovala se Q*Bert. Je to jednoduchá zábavná hra, v níž hlavně záleží na vašich reflexech a rychlosti, s jakou budete reagovat na dění na monitoru. A to vše navíc v pěkné grafice
Frosch… 44%
Frosch! (1.7 MB)
Mnoho počítačových her má jako hlavní postavu nějaké zvíře. Pokud hry alespoň trochu znáte, jistě mi dáte za pravdu, že žába není v tomto ohledu také nijak pozadu, protože her, v nichž hlavní roli měl tento obojživelník, bylo mnoho. Frosh! je jednou z dalších a vy v ní coby neohrožená žába budete muset pochytat co nejvíce hmyzu pro svůj mlsný jazyk
Dude the… 68%
Dude the Snowman (6.8 MB)
Zima je již nenávratně za námi, ale to hrdinovi hry Dude the Snowman očividně nevadí. Aby taky ne, když je to sám sněhulák. Jeho velkou zálibou je klouzání se po svazích alpských hor na sáňkách. Ale někdy to vůbec není snadné, protože se mu do cesty připletou stromy, sněhové koule či kameny, kterým se samozřejmě musí vyhýbat
Dokarun 70%
Dokarun (1.2 MB)
Dnes máte tu možnost se opět setkat z hrou pocházející až z dalekého Japonska. Její hrdinové jsou v podstatě již naši staří známí – jedná se totiž o tři statné dělníky, kteří se tu již dvakrát objevili ve hrách Panic a Blockas 2. Chcete-li se s nimi vydat na další ztřeštěné cesty, čtěte dále, protože tato hra by vás mohla zajímat
Watkins 70%
Watkins (2 MB)
Tato hra potěší především mladší hráče či děti těch starších. Jedná se totiž o nenásilnou hru, ve které doprovázíte Watkinse, malého tučňáka, na jeho dobrodružných cestách. Jedná se o hru typově podobnou starým známým hopsačkám, jakými byl například Jazz Jackrabbit či Rayman
Hlídej… 30%
Hlídej si svého Kajínka (43 KB)
Tato hra není nijak nová a asi ji budete znát. Vaším úkolem v ní bude zabránit známému vězni Jiřímu Kajínkovi uniknout z mírovské věznice. On totiž krade postupně mříže a vy je klikáním myši na dané místo musíte vrátit zpět. Doporučím vám si ale předem nastavit vyšší obtížnost, neboť ta, co je tam nastavena jako výchozí, je poměrně malá. Zpracování je jednoduché – hra běží v obyčejném šedém okně a na pozadí je neuměle namalována mírovská věznice. Je to jednoduché, ale možná vás to pobaví
Tpinball 61%
Tpinball (629.1 KB)
Tpinball je dalším z mnoha pinballů, které máte možnost si zdarma zahrát na pc. Nečekejte od něj nějaké zázraky, jedná se o úplně průměrnou zábavnou hru s pěknou grafikou a trochu infantilní hudbou. Hra se ovládá pomocí kláves A (levá pálka), S (třesení), D (pravá pálka). Hrát můžete buď sami jeden ze dvou možných módů (na čas nebo na počet míčků) nebo s nějakým živým protivníkem těsníce se u jedné klávesnice. Ve hře samotná pak musíte dosáhnout co nejvyššího skóre zásahy různých částí pinballu či získáváním všemožných bonusů. Prostě je to taková obyčejná pohodová hra pro každého, kdo se nudí
Vegas 32%
Vegas (8.2 KB)
Program VEGAS je hrací automat. Klávesou 1 až 5 se volí výše vkladu a tím též počet možných směrů, ve kterých bude vyhodnocována výhra. Klávesou MEZERA se zahájí losování. Po dokončení losování se vyhodnotí políčka ve směrech, na které bylo vsazeno, podle tabulky po pravé straně hracího automatu (např. černé políčko s otazníkem znamená, že na dané pozici může být pole BAR s libovolným počtem řádků). Klávesou ESC se hra ukončí. Grafika je na dnešní dobu stará a zvuky nejsou ve hře žádné. Pro koho je tato hra? Pro nevyléčené automatové hráče a pro nostalgiky, kteří si mohou připomenou, jaké hry frčely před nějakými necelými deseti lety, kdy tato hra vznikla
ePet 15%
ePet (30.7 KB)
Jak já nenávidím ty elektronické potvůrky na téma Tamagoči! EPet je také jedním z nich a řekl bych, že nijak nevybočuje z šedého průměru či spíše podprůměru, protože o kvalitách této hry nelze mluvit, protože jsou minimální. Co vás tedy čeká? Jednoduchá grafika, pár činností, které můžete se svým elektronickým miláčkem provádět, nic víc, nic míň. Nevím, ale pokud vás bude bavit tato infantilní hra, o které nevím, komu z vás ji doporučit, jste asi divní :o). Nevím, možná je to mnou, ale zvíře mi vždy po pár minutách chcíplo a já musel začít novou hru a průběh se opakoval. Opravdu divná hra! No, máte-li dost odvahy a pevné nervy, zkuste si to, nic za to nedáte.
Piánko 40%
Piánko (209.7 KB)
Toto sice není hra v pravém slova smyslu, ale je to zábavné, tak proč si to nezkusit. Jedná se o simulaci piána na pc. Ale nečekejte nic monstrózního – máte tu jen klavírové klávesy, na které můžete pomocí myši vyťukávat tóny, můžete si zde rovněž nastavit délku příslušného tónu, zdali má být zahrán vázaně apod. Já osobně jsem z Piánka nijak nadšen nebyl, jelikož jsem měl dojem, že klasické piáno zní úplně jinak a také proto, že mi chyběla možnost ovládat jej pomocí klávesnice, protože myš není to nejlepší. Hudební virtuosy asi nenadchne, proto myslím, že nejvíce si jej užijí malé děti, které v sobě zrovna našly kousek toho uměleckého talentu a nemají ho jak rozvíjet, takže než jim vy, rodiče, koupíte nějaký nástroj, můžou si alespoň takto zkusit vyťukat nějaké tóny a na nějakou dobu se zabavit.
Sven Bomwollen 79%
Sven Bomwollen (5.8 MB)
V této skvělé gamesce, pocházející od akciové společnosti Phenomedia, tvůrců světoznámého Moorhuhnu, si budete moci na vlastní kůži vyzkoušet, co znamená být onou příslovečnou černou ovcí, tedy zde spíše beranem :o). Pomocí šipek kurzoru musíte ovládat černého berana a spolu s ním uspokojit co nejvíce bílých oveček, ale nesmíte se přitom nechat polapit od hlídače stáda či jeho psa. Každá ovce má nad sebou „index“ aktuální nálady a spokojenosti a čím více se budete snažit, tím to budete mít u dané ovce lepší a ona se brzy nad vámi rozplyne a vy za ní dostanete body.
Pick Pick… 67%
Pick Pick 2 (1.3 MB)
V roli malé slepičky musíte v daném časovém limitu, jež je dlouhý cca. 90 vteřin, posbírat v okolí domu vašeho pána několik vajíček různých barev. Co barva, to jiný počet bodů, který za sezobnutí příslušného vajíčka získáte. Ale není to vůbec snadné, jak to na první pohled vypadá. Taková obyčejná slepice má i nepřátele, o kterých by se vám ani nesnilo. Tak třeba pes nebo člověk, ten když vás chytí, upeče si vás a sní a vy jste skončili. Proto se jim taky musíte snažit vyhýbat. Hra se ovládá kurzorovými šipkami a její zpracování není sice dvakrát na vysoké úrovni, ale také to není nějaká spodní hranice, dá se říci, že jde o průměr, který by nikoho neměl urazit. Chcete-li tedy hru, jež vás na chvíli zabaví, Pick Pick 2 je dělána přesně pro vás.
Volkswagen… 51%
Volkswagen Bora Flipper (2.1 MB)
Zase jedna úplně obyčejná hra, která nijak neohromuje, ale také ničím nezaostává a zapadá tak do šedého průměru. Vaším úkolem je ovládat pomocí kláves „S“ a „L“ páčky flipperu a spolu s nimi musíte odpalovat míček a dosáhnout tak co nejvyššího skóre. Zasekne-li se vám v průběhu hry někde míček, můžete obrazovku rozvlnit pomocí mezerníku, což zapříčiní, že míček se pohne ze svého místa a vy tak můžete pokračovat ve hře. Celkem máte 5 míčků, to je docela hodně. V průběhu hry máte v atypickém herním okně zobrazováno vaše skóre a třídu, které jste dosáhli. Za onou třídou nehledejte nic složitého, protože se jedná o reklamní hru Volkswagenu, má tato položka pouze informativní charakter a dosáhnete-li určitého počtu bodů, posunete se do vyšší vozové třídy VW Bora. Zajímavou možností by mohla být hra více hráčů, jež hra nabízí, ale já osobně tuto možnost netestoval.
Poodle-… 36%
Poodle- E- Razor (5 MB)
Tato reklamní hra firmy Panasonic má za úkol vás buď rozdraždit, nebo pobavit. Opravdu jsem nepochopil o co vše tu jde. Máte k použití tři věci holící strojek, plácačku na mouchy a konev s vodou. S tím se pravěpodobně máte starat o další tři věci - pudla, mouchy a květinu. Takže vaším úkolem je asi v časovém limitu podat co nejlepší výkon ve stříhání pudla. Bouhžel jsem příliš nepochopil při mé "nekvalitní" němčině, o co tu jde, ale doufám že si o hře udělate vlastní obrázek a vyjadříte své připomínky v diskuzi. Přijemnou zábavu.
Bug Adventures 70%
Bug Adventures (3.6 MB)
Zajímavých českých her není nikdy dost a navíc, když se jedná o dnes celkem opomíjený žánr hopsaček, to potěší dvakrát. Proto jsem byl rád, když jsem se dozvěděl o této hře, kterou připravoval tým Dust Games. Použil jsem zcela záměrně minulý čas, protože, jak mi autoři sdělili, hra nikdy už nebude dokončena, což je velká škoda. Teď si můžete stáhnout pouze betaverzi, která je i přesto kvalitní a dobře hratelná. Vaším úkolem v ní je pomoci jednomu mravenci dostat se skrze devět různých levelů a v nich se vyhýbat nepřátelům z řad zvířecí říše, jakými jsou například ježci či slimáci. Je to obyčejná plošinovka – skáčete, sbíráte modré kuličky, občas dostanete nějaký ten život. Grafické zpracování je pěkné, jen škoda že hra neobsahuje žádné zvuky, ale to zase není takovým problémem a dá se to lehce překousnout, protože i bez nich se budete skvěle bavit.
Chuckie… 70%
Chuckie Egg (1.8 MB)
V této povedené arkádě musíte pomoci nebohému farmáři Charliemu Chuckovi posbírat v každém levelu všechna vejce, která mu byla ukradena konkurenční slepičí továrnou. Avšak při shromažďování svého majetku zjišťuje, že vejce jsou hlídána velmi dobře vycvičenými slepičími zabijáky, kteří usilují o Chuckův život. Takže náš nebohý hrdina musí posbírat všechna vejce a přitom se nedotknout žádného ze svých nepřátel (slepice, husy). Na hru máte tři životy a jakmile o ně přijdete, bude vaše skóre, pokud je dostatečně vysoké, zapsáno do tabulky nejlepších hráčů. Při této hře se budete určitě skvěle bavit. Po grafické stránce není hře skoro co vytknout, i přesto, že působí retrospektivním dojmem. Hudební stránka také nebyla vůbec špatná, jen mohla být více rozmanitější.
Icy Tower 85%
Icy Tower (1.9 MB)
Hledáte-li opravdu kvalitní hru, jež by vám ukrátila nudu, zpomalte, tady je jedna, která se vám bude určitě líbit. Její princip je opravdu jednoduchý a řekl bych, že právě on způsobuje onu skvělou hratelnost, neřku-li návykovost. Ovládáte zde malého chlapce jménem Harold, jehož úkolem je vyskákat na velmi vysokou věž, která je složena z velkého počtu pater - plošinek, po kterých může Harold skákat (mezerník – skok, šipky – určení směru) a za toto dostává body. Po krátké době se naučíte i kombo-skoky, které jsou lépe bodově ohodnocené. Jestliže v průběhu skákání zaváháte, může se vám to stát osudným, neboť obrazovka je stále v pohybu a vás to „tlačí“ a nutí rychle jednat a dlouho neváhat. Popsat se to moc dobře nedá, to se musí vidět. Je to ale šíleně jednoduché a perfektně hratelné. Technické zpracování je úměrné hře a řekl bych, že na něm netřeba nic měnit.
Virtual… 35%
Virtual Baby (20.5 KB)
Tak nevím, koho zaujme tato hra. Jedná se o variaci na téma japonského elektronického miláčka jménem Tamagoči, jenže tady v této hře se, jak již z názvu plyne, budete starat o lidské dítě. V horní části okna, v němž hra běží, máte obrázek dítěte a kousek dole pod ním jsou zobrazeny různé informace o jeho stavu, věku apod. Můžete s ním dělat celkem čtyři činnosti – dát mu najíst, dát mu hračku, vyléčit ho, učit ho. Hru si lze kdykoli uložit a později načíst. Myšlenka hry jako taková není sice špatná, ale hra je minimálně interaktivní a nemá v podstatě žádné cíle, kterých byste měli dosáhnout, snad jen, že by vás bavilo si ji zapínat pokaždé, když spustíte pc a pozorovat, jak dítě roste, průběžně se o něj starat a jiné věci. Prosím, ale takové mateřské city v sobě nemám, aby mě hra natolik bavila, ale co já vím, možná někoho z vás zaujme, snad tu něžnější polovičku lidstva :o).