Santa… 73%
Santa Cruise (10.7 MB)
Jelikož se k nám Vánoce blíží mílovými kroky, na českých i zahraničních serverech se to freewarovými hrami každý den jen hemží. Jinak tomu nebude ani dnes, neboť Santa Cruise je spolu se svými raketovými sáněmi opět v akci. Bohužel se dostal do jedné veliké patálie, musí doručit všechny zbývající dárky do jedné minuty. Zdalipak se mu to podaří či nikoliv, o tom rozhodujete výhradně vy, vaše prsty a prozíravost.
Geschenkfabrik 75%
Geschenkfabrik (3.1 MB)
Vánoce se neúprosně blíží, proto myslím nepohrdnete mou nabídkou zavítat do továrny na dárky a podívat se, jak to tam vlastně chodí. Ale aby jste jen tak nečinně nepřihlíželi, můžete zároveň pomoci Santovi zbavit se otravných ptáků, kteří se do jeho továrny nastěhovali a neustále mu dárky kradou. Ovšem rozhodně to nebude lehké!Tak co, troufáte si?
Weihnachtsmannspiel… 64%
Weihnachtsmannspiel 2003 (4.1 MB)
Už jste někdy přemýšleli nad tím, jak těžká práce Santa Clause vlastně čeká, než se mu podaří roznést všechny ty dárečky do domácností rozmístěných po celém světě? Díky Weihnachtsmannspiel 2003 poznáte, o jak nesnadnou činnost se ve skutečnosti jedná!
Harry… 35%
Harry Potter Destop Toy (2.1 MB)
Postavičky z knížek o Harrym Potterovi nám již dlouho pobíhají po plátně, pózují na polovině plakátů v dětských pokojích a jejich plyšoví bratříčci se začnou houfně rojit pod vánočními stromečky. Dokonce se jedna z nich rozhodla usadit na vaší ploše. Naštěstí ji nemusíte krmit.
Kostičky 52%
Kostičky (2.2 MB)
Hledáte hru, kterou byste zahnali nudu? A nevadí vám její případné grafiké nedostatky, jež jsou ale dostatečně vyváženy hratelností? Pokud je alespoň jedna z vaších odpovědí kladná, neměl by vám dnešní počin Kostičky od Jay Kay v žádném případě uniknout.
Pinďogoči 61%
Pinďogoči (692.2 KB)
S týmem Pozitiv Interactive jsme měli tu čest již při hraní titulu: Máte sloní sračku – Test národa 2003, jenž bravurně parodoval světoznámou televizní mega show. Přitom se nejednalo o nikterak inteligentní humor, autoři prostě napsali to, co si myslí. Jinak tomu nebude ani dnes, prostoduchá hříčka, parodující tentokráte virtuální tamagochi, přičemž japonského miláčka vystřídá mužské přirození.
Test národa… 67%
Test národa – Máte sloní sračku? (474.1 KB)
Dnes se vám představí trochu neobvyklá, leč velmi zábavná hra od Pozitiv Interactive, nesoucí název Test národa – Máte sloní sračku? A že je vám počátek tohoto názvu něčím povědomý? Ba ne, když se jedná o parodii na nedávno proběhlou mega show, takže pokud se chcete od srdce zasmát a máte silnější žaludek, klikejte dál.
Uklízení 71%
Uklízení (789.5 KB)
Uklízení - mnoha lidem už při vyslovení tohoto slova může přeběhnout mráz po zádech, protože je to pro ně nepříjemná činnost a zastávají názor, že čas jím ztrávený by se dal dozajista využít užitečněji a zábavněji. Napadlo vás ale někdy, že by uklízení mohlo být také zábavné? Abyste se přesvědčili o tom, zda mám pravdu, nezbyde vám nic jiného než vyzkoušet tento titul.
Super… 59%
Super Mario Loses His Hat (723.5 KB)
Již v několika předešlých recenzích, které vyšly zde na freehry.cz, jste měli možnost seznámit se s tímto legendárním hrdinou - Mariem, jenž je takřka nesmrtelný ve světě freewarovek. Pokud jste si tento styl natolik oblíbili a stále jste se jich docela nenasytili, máme pro vás další, která byla pojmenována: Super Mario Loses His Hat.
MoorFrosch… 90%
MoorFrosch XS (9.4 MB)
Již při spatření slova "Moor" v názvu dnešní hry musí být snad každému jasné, s kým máme právě teď tu čest. Jestli stále tápete v mysli, pak jste takřka herní analfabet, poněvadž série MoorHuhn je snad nejznámější freewarovkou všech dob. A když byl MoorHuhn o slepicích, MoorFrosh je zákonitě o…žábách samozřejmě. I zde jsou hodiny nepřestávající zábavy zaručeny, proto čtěte a stahujte.
Shit Game 10%
Shit Game (214 KB)
Název svědčí o náplni dnešního titulu. Shit Game je hra, ve které máte za úkol tlačit stolice na dálku do WC. Po naplnění ukazatele WC spláchnete a začínáte znova s menším ztížením. Jestli máte zájem o tuto nechutnost v poli Freeher, nikdo vám v cestě nestojí. Mějte ovšem stále na paměti, že čím více tlačíte, tím větší ovoce sklidíte.
Červený… 87%
Červený Trpaslík (4.2 MB)
Červený Trpaslík – pekelně ostrý výlet. Tak zní celý název této velice vydařené hry z českých luhů a hájů, a sice od pánů z týmu Rabbi Soft. Pakliže jste uctívali geniální seriál Red Dwarf, jenž se stal dokonce kultem všech generací, bude dnešní dílko pro vás tím pravým. Na co tedy ještě čekáte? Neklaďte zábavě meze a vydejte se do útrob tajemného vesmíru.
Wettmelken 66%
Wettmelken (566.3 KB)
Napadlo vás někdy, jak těžké asi může být dojení krávy? A natožpak když není jenom jedna a k celé práci máte jenom omezený časový limit, co na to říkáte? Troufnete si vyzkouše tento poměrně podařený titul? Tak směle do toho, poněvadž vemena jsou plná, kravičky nedočkavé a kyblíky stále pusté.
High Grow 79%
High Grow (1 MB)
Pěstování konopí je v ČR nelegální, ale dost populární. Hlavně kvůli následné sklizni, vysušení, ubalení a vykouření. Pro někoho se pěstování marihuany stalo spíše koníčkem, než živností. Někoho to dokonce baví. Proč pěstovat kaktusy, když se můžete starat o velice užitečné rostlinky, které jsou později středem zájmu mnoha mladých lidí? Jestli máte chuť vypěstovat si trávu, a to legálně, vyzkoušejte hru High Grow.
Bad Onion 78%
Bad Onion (1.4 MB)
Tradičních "hopsaček", jak se také dají tyto hry nazvat, rozhodně neubývá. Jejich počet se závratně zvyšuje a s tím se zvyšuje i počet vyznavačů tohoto herního stylu. Pokud máte podobné žánrové zařazení v oblibě a chtěli byste si vyzkoušet tento nejnovější přírůstek, pak jsou vám naše brány otevřeny.
Crazy… 55%
Crazy ball (1.4 MB)
Velké množství vývojářu freewarovek, kteří chtějí udělat hru co nejrychleji a tudíž nemají dostatek času k promyšlení nějaké zápletky, postav ap. se uchýlí k tomu, že se nechají inspirovat již existujícím titulem. Jednou z velice často omílaných je právě legendární arkanoid. A tak se rodí stále nové a nové předělávky, někdy lepší, někdy horší - to už záleží na šikovnosti samotných vývojářů. A jak je na tom hra crazy ball? Pokud vás to opravdu zajímá čtěte dále!
Crazy… 62%
Crazy Pong (1.2 MB)
Vývojový tým MonySoft se vryl do paměti hráčů především svou svižnou akcí Destroy or Die. Nikoho jistě nepřekvapí, že se chystá druhý díl. Jenomže kdo by čekal, že mezi těmito tituly akčního žánru se skoro z ničeho nic objeví oddechová hra Crazy Pong? Stalo se a my se společně podíváme, jak obstál projekt, jenž by měl sekundovat svému slavnějšímu bratříčkovi. Takže hurá do toho. Crazy Pong nečeká.
Super… 72%
Super Mario: Kamek the Magikoopa (1.3 MB)
Mario - tuto hru spolu s jeho stejnojmenným hrdinou zná jistě kdejaký pařan. Jeho klony se objevily jak v PC hrách, tak i na gameboyích a nesčetněkrát jste se s nimi mohli setkat i v podobě freewarovky. Super Mario: Kamek the Magikoopa's Revenge je jedna z klonů famózního Maria. Jedná se pouze o další tuctový titul nebo přináší hra do tohoto žánru něco nového a převratného? Pokud vás to zajímá čtěte následující recenzi.
Monster… 85%
Monster Frenzy (2.8 MB)
Víte, jaké to je být v kůži jednookého fialového chudáčka, pod jehož domem sídlí partička mutantů a aby nesežrali celé jeho stavení, musí jim dennodenně snášet tuny potravin? Je to celkem nezáviděníhodná situaci, viďte (nesnáším toto slovo ;). No a věřte nebo ne, tím fialovým maníkem s jedním okem se stanete právě vy. Ovšem jen v tom případě, když svou pozornost zaměříte na dnešní hru s názvem Monster Frenzy.
Street… 45%
Street Race (1.3 MB)
Za prvé je třeba říct, že se sice jedná o hru s automobilovou tematikou, ovšem "Race" není správné označení. Ve hře se totiž nezávodí, nýbrž pouze jede, sbírá palivo, uhýbá autům a uniká policii. Ta vás začne honit až po nějaké době, takže hra není ze začátku tak těžká. Skóre vám přibývá pouze za to, že jedete. Při tom vám hodně rychle ubývá palivo, takže stačí nesebrat pár kanystrů a konec. Na to vše máte sumu 3 životů, která by vám měla stačit na dosažení slušného výsledku a zapsání se do hi-score tabulky.