Sub Hunter 60%
Sub Hunter (1.8 MB)
Ti, co někdy viděli film jménem Hon na ponorku, vědí, oč v této gamese půjde – usednete ke kormidlu válečné lodě, která má za úkol ničit ponorky, které na ní začínají z hlubin moře útočit. K tomu máte neomezený počet střel a za každou zničenou ponorku dostanete nějaké ty body. Avšak ponorky se jen tak lehce nechtějí vzdát a tak i ony se vás pokouší atakovat minami vypuštěnými ze svých útrob. Princip je tedy jasný, teď blíže ke zpracování. To je jednoduché, graficky ne dvakrát přitažlivé, hudba a zvuky jsou kvalitní.
T32K-MMX 65%
T32K-MMX (34.8 KB)
Myslíte si, že úspěšná hra musí mít trojrozměrnou akcelerovanou grafiku, prostorový zvuk a skvělou hratelnost? Pokud ano, docela se mýlíte a budete mile překvapeni touto hrou. Má extrémně malou velikost, která se v dnešní době jen tak nevidí a jedná se remake známé hry jménem Turrican z platformy Amiga. Grafika té dnešní verze je docela jednoduchá, stejně jako veškeré věci, co ve hře můžete dělat. Hudba je naprosto stejná, jako byla v původním Turricanovi. Opravdu bonbónek, jenž by měli mít všichni nostalgici :o).
Tank Time… 50%
Tank Time 3D (4.6 MB)
Každý z nás má asi rád 3D hry, že ano? Snad proto, že jich mezi free hrami tolik není, snad je to podpořeno popularitou tohoto žánru mezi komerčními gamesami. Avšak ne každá 3D hra musí být skvost. Občas také narazíme na úplně obyčejnou věc. A ten čas nastal právě teď – Tank Time 3D je ta úplně nejprůměrnější hra, kde vaším jediným cílem je ničit soupeře, kteří činí totéž. Grafika je docela odfláknutá a má spoustu chyb. I přesto hra má určité kouzlo a je zábavná, ale větší hodnocení kvůli uvedeným neduhům dostat nemohla.
Carrion 60%
Carrion (535.8 KB)
Komu se líbili staří dobří Worms, jistě bude doslova nadšen dnešní hrou Carrion, která v podstatě staré dobré wormíky trošku připomíná. Jedná se o deathmatchovou hru, v niž se coby barevná kulička utkáte proti svému soupeři za pomocí mnoha zbraní a nástrah, jež na něho můžete připravit. Je tu obsažena jen jedna aréna, což je velmi málo, takže po nějaké době hra začne býti docela stereotypní. Grafika je jinak detailní a na celou hru zíráte z boku jako na plošinovku, hudbě mimo úvodního songu není co vytknout. Hra by neměla býti určena malým dětem, protože obsahuje nevhodné scény, jenž by mohli poškodit jejich východu :)
Cartman’s… 75%
Cartman’s Authoritah (1.4 MB)
South Park zná dnes snad úplně každý. V této hře se vžijete do role Erica Cartmana a vydáte se s ním na dlouhou cestu v této bezva plošinovce. Potkáte tu mnohé známe postavy, avšak stanou na druhé straně barikády – budete je muset ničit pomocí pěti zbraní, které zde najdete. Grafika má svůj vlastní osobitý styl, který je podobný televizní předloze. Hra po nějaké době začne připadat trochu stereotypní, leč stojí za to si ji zahrát, protože se u ní zatraceně dobře pobavíte.
3D Bomber 55%
3D Bomber (209.7 KB)
Atomica Bombermana zná snad úplně každý, nyní však se nám naskytne možnost ho vidět, jak vypadá ne ve dvou, ale ve třech rozměrech! Sice tato hra má také již svá léta, což se projevilo hlavně na grafice, stále mu nelze upřít skvělou hratelnost a velkou zábavu, kterou vám nabídne. Pokud chcete verzi hry pro 3DFX, klikněte sem.
Darwin’s… 70%
Darwin’s Curse (2.6 MB)
Simulátor umělé inteligence, takto bychom mohli nazvat tuto hru, kde se vžíváte do role člověka, který se musí postavit válečnému robotovi, který má na tomto nebohém človíčkovi ukázat, jak vysokou má A.I. Vaším jediným úkolem je tedy hlavně přežít a uprchnout nějak z laboratoře. Nápomocna vám bude jediná zbraň – blaster. Myslíte, že obstojíte v tomto krutém souboji člověka s robotem?
Bugatron 76%
Bugatron (3.8 MB)
Pravá vesmírná arkáda ze staré školy v novém kabátě, tak by se dala tato hra velmi stručně charakterizovat a byla by to pravda. Vaše raketa je umístěna ve spodní části obrazovky a z té horní na vás nalétávají mimozemšťané a jiná vesmírná havěť a vy je samozřejmě musíte ničit. Za to dostáváte body a občas z nich vypadne i nějaký ten power-up, jež vás vylepší. Hudba je taková retrospektivní a grafika opravdu pěkná, doporučil bych však rozhodně 3D kartu.
Canopia 85%
Canopia (2.8 MB)
Canopia je jedna z mnoha her od mého oblíbeného týmu Graphit-X, která je určena spíše pro relaxaci, než pro nějaké velké hraní. Vžijete se do role botanika, jež jede prozkoumat na létajícím „čemsi“ jeden asteroid, na němž se začínají dít změny v ekosystému. Cestou narážíte na agresivní zvířata a vybuchující rostliny, které musíte ničit a nebýt jimi zasažen. Podle toho, jakou vám po spuštění hra vygeneruje mapu, se můžete ocitnou třeba na poušti, pláži, v lesíku či ve vysokých horách. Klimata se střídají v této hře skutečně velice rychle a rychle se i mění prostředí stejně tak, jako počasí. Během hry může začít pršet nebo sněžit a střídá se dokonce i den a noc. Grafika má takový fantastický nádech a je provedena ve 3D, stejně tak s hudbou – ta také velmi kvalitní.
Bloodie 50%
Bloodie (1.1 MB)
Reklamní hry jsou v poslední době „v kurzu“. Proto nikoho nepřekvapí, že kdysi vznikla i na jednu z nejlepších českých logických her – Boovie. Jedná se v podstatě o Moorhuhn klon, s tím rozdílem, že nemáte zabíjet, ale chránit. Koho? No přece Boovíky, kteří jsou napadáni svými nepřáteli usilujících o jejich život - na to máte 4 zbraně. Hra je vyvíjena pro MS-DOS, což sebou nese nějaké potíže, které se nejvíce podepsaly na grafice a zvucích.