Bufostorch 74%
Bufostorch (2.7 MB)
Někdy mám dojem, že se z těch všech her zblázním – jednak proto, že mají mizerné zpracování, což se této hry netýká, druhak třeba pro jejich velmi originální nápad (ironie:o). Tímto příkladem je tato hra, ale není tomu vůbec na škodu. Nechala se inspirovat slavným Moorhuhnem, avšak s tím rozdílem, že místo slepiček zde lovíte čápy! To pozitivní, co na hře shledávám je grafické zpracování, které až na nějaké ty detaily je vážně skvostné. Jinak vše ostatní je stejné jako u svého vzoru – stejné bodování úlovků, stejný čas, prostě všechno. Hratelnost je opět na vysoké úrovni. Stojí to za pokus!
Beavis… 58%
Beavis & Butt-head: Change It (1.6 MB)
Hra z celé série B&B, kterou jsem skoro vůbec nepochopil. Ocitáte se v obchodu s elektronikou a vaším úkolem je pomocí ovladače přepínat televizní kanály tak, aby se běžící program naším hrdinům líbil. To by ještě asi nic nebylo, jenže nikde se nepíše nic o jejich vkusu a o tom, co se jim líbí a co ne, to je asi to nejhorší na této hře. Jinak zvuky a hudba vás jako obvykle nezklamou, grafika je ucházející, jen ten nedostatek, což se výrazně podepsalo na hodnocení hry.
Beavis… 68%
Beavis & Butt-head: Hock-a-loogie (2.2 MB)
V další hře televizních hrdinů z Multi-Television máte skutečně kuriózní úkol, a to plivání na lidi procházející se po ulici. Tedy třeba starého dědu, kluka na kole, partu v moderním sportovním autě a spoustu dalších. Než plivanec vyflusnete, musíte si pořádně vypočítat, kde v té době vaše oběť bude a jak je daleko - podle toho určíte, jak dlouho budete držet mezerník. A jestli oběť zasáhnete, dostanete vždy určitý počet bodů. Vaším úkolem je získat co nejvyšší skóre a to tak, že poflusáte co nevíce osob. Zdá se vám to odporné nebo vás to naopak přitahuje? Nu, za zkoušku nic nedáte ..
Beavis… 66%
Beavis & Butt-head: Wrecked 'em Ball (2.2 MB)
Další hra ze série Beavis & Butt-head nese jmeno Wrecked ´em ball. V ní opět budou vystupovat naši dva známí chlapíci, tentokrát se však děj přesune na starou trosku jednoho baráku, který má být zbourán. Jenže ti dva si usmysleli, že by v tom domě mohli najít nějaké zajímavé drobnosti, co by jim přišli vhod.
Beavis… 71%
Beavis & Butt-head: Thank you drive Thru (2.2 MB)
O tom, že práce v rychlém občerstvení není žádným peříčkem vás přesvědčí dvojce našich výrostků. Jeden hamburgery připravuje, druhý je servíruje. Zpočátku se k vám zákazníci nehrnou, ale postupem času se to rychle změní a vy nebudete vědět kam dřív skočit – zákazník nalevo, zákazník napravo, motorizovaný zákazník u okénka, z toho by se zbláznil asi každý. Za každého obslouženého máte jeden bod. Hra probíhá do doby, kdy nebudete stíhat – šéf vás potom vyhodí nebo dostanete „na hubu“ od nespokojeného zákazníka.
Beavis… 61%
Beavis & Butt-head: Bug Justice (1.9 MB)
Mezi hodně podařené hry ze série dobrodružství Beavise a Butt-head řadím hlavně Bug Justice. Jedná se o velice zvláštní titul se zajímavým a trošku na hlavu padlým námětem. Tentokrát totiž vysypete z kapsy všechny odpadky, drobky, kamínky a nedolízaná cukrlata na zem a všechny broučky, kteří by si chtěli něco z toho odnést pořádně připálíte. Je totiž krásný lestní den, slunce svítí, takže stačí si vzít lupu a trošku jim to odpoledne zpestřit. A za každého připáleného brouka dostáváte bod k dobru. Jenže časem je těch broučků tolik, že je všechny nestačí odhánět a oni vám začnou věci odnášet. Pokud vám odnesou i to poslední co vám zbylo, prohrál jste, ale vydržíte-li předem stanovený časový limit, přibudou na zemi nové odpadky a můžete pokračovat. Zajímavý nápad, že? Máte taky rádi přirodu a živočichy co v ní žijí? :)
Beavis… 64%
Beavis & Butt-head: Court Chaos (1.9 MB)
V dalším díle ze série Beavis & Butt-head se dostanete na tenisové hřiště a v roli jednoho z těch dvou uličníků ho pro sebe zaberete. Jenže tenisté, kterým ono hřiště patří si to nechtějí nechat líbit a vzdát se takového pěkného kurtu je pro ně nemožné. Takže se dohodli a střídavě na hřiště vbíhají a házejí po vás míčky, někteří dokonce vylezou na plot a pálí je na vás shora. A všechny tyhle otravy musíte zneškodnit ještě dříve, než se jim podaří střela odpálit. Mají totiž přesnou mušku a sejmou vás absolutně vždy. Vy ale tak jistou ránu nemáte a snesete pouze dvacet jejich ran než kapitulujete. Takže miřte přesně a palte rychle, aby se vám podařilo získat co nejvíce bodů a dosáhli jste nevyšších příček v Hight score.
Ablaze 83%
Ablaze (9.6 MB)
Klonů Atomica Bombermana či Dyny Blaster jsme tu měli v minulosti požehnaně. Vesměs byly nevalné kvality, proto jsem byl docela překvapen, když jsem viděl hru s názvem Ablaze. Princip zůstává v podstatě stejný – běháte v bludišti, kladete bomby a ničíte své protivníky. Čas od času najdete i nějaké power-upy, jež vaší postavě zvětší rychlost apod. Celkem tu máme třicet různých levelů a dokonce si můžeme zahrát s kamarády po síti, což znamená zábavu na opravdu dlouhou dobu. To vše ve skvělé grafice za doprovodu pěkné hudby a zvuků.
Dive! 63%
Dive! (5.4 MB)
Usedněte do ponorky a potopte se na mořské dno, kde vás čeká namáhavá práce – vytahování beden z moře. Zní to jednoduše, že? Ale není to tak, jak se zdá – při vaší práci jste navíc atakováni cizí ponorky vysílající na vás torpéda, kterým se musíte úspěšně vyhýbat. Navíc jste ještě omezeni časem, po který můžete být ponořeni, takže ten vás nutí spěchat. Vaším cílem je získat co nejvíce bodů. Grafika je jednoduchá, nicméně docela pěkná, zvuky také ujdou.
Desperabis 58%
Desperabis (4.4 MB)
Snad všichni máme rádi hry typu Blood, hry, u kterých se bojíte, nevíte, co vás čeká za rohem, prostě hry, jež jsou zahaleny nějakým tajemstvím. Desperabis je jednou z nich. Je to 3D akce viděná z vlastního pohledu. Celá se odehrává ve středověku, čemuž je uzpůsobeno i prostředí – stará opuštěná vesnice, hradní kobky, různé komnaty apod. Vašimi nepřáteli jsou nejenom kostlivci, ale i krysy a další všemožná havěť, kterou musíte likvidovat, což není snadné, obtížnost je docela velká, rozsah hry také. Grafika není dvakrát nijak pěkná a běží v mizerném rozlišení.
Arkanoid… 64%
Arkanoid for Win32 (614 B)
Arkanoidů jsme tu měli spousta a tento není skoro vůbec ničím výjimečný, je to takový průměr. Průběh hry je stejný, jak bývá u tohoto typu her zvykem – ve spodní části obrazovky je vaše pálka, se kterou ničíte kostičky v horní části obrazovky. Občas z nich vypadnou nějaké ty bonusy, jež vám velmi mohou pomoci, třeba takový laser… Hra obsahuje 45 levelů, v nichž si můžete ověřit, zda budete dobří či nikoliv. Grafika je spíše průměrná, hudba mírně retrospektivní.
Iogopro… 37%
Iogopro Classic Games (411 KB)
Tři hry v jedné? Zní to zajímavě? Moc se ale neradujte. Sice zde naleznete hned tři staré klasické hry – Pacman, Asteroids, Space Invaders, nicméně způsob, jakým jsou zpracovány se vám asi dvakrát zamlouvat nebude, je to totiž SILNÝ podprůměr na dnešní dobu – grafika je jednoduchá, zvuky skoro žádné. Jediné, co vás asi chytí je hratelnost a to je na hru opravdu málo.
Falcon… 89%
Falcon's Eye (5.9 MB)
Tato hra vás zcela jistě překvapí svou komplexností a propracovaností, čehož může být důkazem, že si při startu můžete zvolit jeden ze 13 charakterů (kouzelník, bojovník, archeolog, turista…) nebo také to, že každý level je generován, takže se nikdy nemůže stát, že narazíte na stejnou místnost v celé hře. V podzemních kobkách se utkáte se spoustami nepřátel, budete sbírat artefakty, učit se kouzlit, psychicky a fyzicky růst. Celá hra je oblečena do pěkného 2D izometrického kabátku. Jedinými chybami je snad jen málo zvuků a také to, že animace postav mohla mít více framů.
Outbound 93%
Outbound (7.5 MB)
Chvíli se zastavte a přečtěte si pozorně následující řádky, protože tato hra patří mezi to nejlepší, co na poli freeware her kdy vzniklo. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná o strategii, ale není tomu tak, je to hra akční. Pod vaše velení se dostane bitevní robot, s nímž musíte zachránit zajaté jednotky, které byly chyceny a nyní jsou používány jako rukojmí teroristickou skupinou Centrists. Takže budete vyslán přímo do místa dění, ale i když máte zbraně z daleké budoucnosti a oplýváte spoustou drtivých zbraní, rozhodně nebude zvítězit nad nimi nic lehkého
Little… 57%
Little Counter-Strike (4.3 MB)
Ač se hra honosí celkem známým slůvkem v názvu, není to s ní nijak slavné. Jde v podstatě o další klon Moorhuhnu, kde místo slepic střílíte teroristy. Na to máte šest různých zbraní. Hra obsahuje 10 levelů, které jsou graficky stejné, ale různé jsou jen tím, že obtížnost postupně graduje výše a výše. Grafika je VELMI statická, jedná se jen o jedno pozadí, na němž se v různých místech objevují zmiňovaní teroristé a vy je ničíte.
Lycos… 85%
Lycos Athletics (419.4 KB)
Sportovních her je na FreeHrách skutečně jako šafránů, tedy extrémně málo, a to je jeden z důvodů, proč vám přinášíme mnoha z vás jistě známou hru Lycos Athletic. To je jakási sérieněkolika závodů v různých sportovních disciplínách, kterých je dohromady ve hře šest - 100 m běh, skok do dálky, hod oštěpem, 110 m překážek, hod kladivem a skok do výšky. Celou hru hrajete hlavně pomocí šipek doprava a doleva, kterými svého závodníka rozebíháte a aby v závodě vyhrál a překonal limit stanovený pro postup k další disciplíně, budete se muset často hodně snažit, protože to není nic jednoduchého.
Forever… 43%
Forever Legend (399.5 KB)
Zpracováním vás jistě Forever Legend neohromí, snad jen příběh by vás mohl trošku zaujmout. Ale to je docela málo. A o čempak že to je? Jste „Vyvoleným“ a máte vymítit zlo z našeho světa a v průběhu vašeho putování narážíte na různé nepřátele, s kterými bojujete, za což získáváte zkušenosti. Postupem času se propracováváte výše a výše až k samotnému Pánu temnot. Když to tak vezmu, tato hra je úplně zbytečná, protože má směšně malou obtížnost, což ji degraduje na hru pro malé děti.
Blobby… 70%
Blobby Volley (838.9 KB)
Ať je jakékoli roční období, nic vám nebrání v tom, abyste se přenesli na jednu slunnou pláž, kde právě dvě želatiny hrají volejbal. Zní to možná trochu neuvěřitelně nebo divně, ale je to tak, přesvědčete se pohledem na obrázek. Můžete hrát buď proti počítači nebo reálnému soupeři pomocí myši nebo klávesnice a vítězem se stane ten, kdo dosáhne 15 bodů. Grafika je příjemná a lahodí očím, zvuky také ujdou, jen jich mohlo býti více.
Blast… 45%
Blast Zorak (1.2 MB)
Další hrou ze série "Zastřel si svého" mající námět v proslulém Moorhuhn je i dnešní hra od Cartoon Network, a to Blast Zorak. Vy se v ní vžijete do role jakéhosi chlapíka a vaším úkolem nebude nic jiného, než pomocí laserových paprsků střílet po zvláštních zelených potvorách, kteří se vám usadili v obývacím pokoji a nyní ho okupují. Avšak vy jste se právě vrátil z práce domů a všechny tyhle příšerky zalezly za zdi či skříňky a nevědí, co se děje. A každou chvíli nějaká z nich neopatrně vystrčí čumák a v tu chvíli vy musíte rychle zasáhnout a pomocí onoho laserového paprsku ji sejmout.
ABM Command 55%
ABM Command (32.5 KB)
ABM Command je jedním z mnoha remaků, tento konkrétně jedné hry z platformy Atari. Váš úkol v ní je ničit mimozemské paprsky a zabraňovat tak útočení na vaše základny. Obtížnost se s číslem levelu stupňuje a hra je stále těžší a těžší. Grafika je poměrně odpudivá, hudba a zvuk tu není. Hra má neskutečně malou velikost, stahujte, neprohloupíte, protože je velice hratelná.