Formel… 66%
Formel 1 Flashracer (629.1 KB)
Závody formulí ve Flashi. Ve hře se nachází pouze jeden okruh a navíc na něm jedete pouze jedno kolo a navíc sami bez nějakých soupeřů. Takže se závodí hlavně s časem – budete-li se domnívat, že jste nejlepší na světě v této hře, můžete zapsat svůj výsledek na domovskou stránku hry. Grafika není nic extra, je velice jednoduše provedena, hudba je velice jednoduchá a po nějaké době omrzí. Hrát přímo na webu.
Don Horn… 70%
Don Horn in Ariba Orinoco 1.0 (4.4 MB)
Nosorožec se nám jako hlavní postava ve hrách neobjevuje často. Teď se to stalo a je vidět, že výjimka potvrzuje pravidlo. Vaším úkolem je s tímto parašutistou-nosorožcem létat (resp. padat:o) a sbírat body a jiné věci, abyste mohli dokončit daný level. To vše se děje pomocí šipek, kdy určujete jeho směr a náklon. Jestliže neseberete potřebný počet bodů, padáte k zemi a jste mrtví. Grafika je opravdu pěkná, stejně tak hudba, ta se mi líbila hodně.
Cannon… 60%
Cannon Hill (2 MB)
Starou známou hru Tanky, vytvořenou ještě za dob starých osmibitů, jistmnozí z vás bezpečně znají a my vám dnes přinášíme další z předělávek této legendy, a to Cannon Hill. A vy se v této jednoduché akci vžijte do role velitele jednoho ze dvou válečných bunkrů, kteří mají jeden jediný cíl, a to zničit toho druhého. Avšak to někdy není vůbec snadné, neboť je mezi bunkry často velká terénní nerovnost, hory, kopce a údolí. A přes ně vy musíte své střely přesně nasměrovat tak, aby zasáhli bunkr nepřítele. Nejdříve je nutné nastavit směr palby a pak je důležité správně zvolit sílu střely, kterou máte bunkr rozdrtit.Obvykle však jedna dělová rána nestačí, takže musíte palbu i několikrát opakovat. Navíc dnešní titul má tu zvláštnost, že hra neprobíhá na tahy, ale normálně a to tak, že pálit můžete vždy, když předchozí rána dopadne na zem. A nemusíte se strefovat pouze dělovými koulemi, ale vyhráváte-li, budete odměněni peněžní odměnou, za niž lze po daném kole v obchodě nakoupit nové zbraně a další válečné věcičky, které se vám jistě budou hodit. A ačkoliv dnešní hra není po grafické stránce ničím dvakrát výjimečným, přesto si myslím, že jde o dobrý titul, který vám klidně rád doporučím.
Cultures:… 78%
Cultures: The Beginning (6.4 MB)
Ač se to ani nezdá, tato hra je dalším klonem známé hry Pacman, avšak přepracovaného do pěkného grafického kabátku se spoustou vylepšení. Ocitnete se zde v roli osadníků, kteří přijíždí na pustý ostrov a objevují zde nové věci – vaším úkolem bude sbírat zlato a dát si pozor na to, abyste nebyli chyceni nepřáteli. Co dodat? Hratelné a zábavné.
Flying… 64%
Flying Model Simulator (2.2 MB)
Simulátory patří bezesporu k nejoblíbenějším herním žánrům a mě se podařilo nedávno někde v hlubinách internetu vyhrabat tuto zajímavou hru. Jedná se o trenažér pro rc maniaky, tj. majitele oněch malých letadýlek, které je chodí za humna na louky vypouštět, ale věřte, že zabaví i vás. Vybrat si budete moci z deseti druhů letadel, nechybí ani helikoptéra či kluzák. Po výběru se již stačí jen odlepit od země a vzlétnout. Na nebi můžete dělat nejrůznější akrobatické akce a obraty, ale pozor, ať se nerozbijete o zem. Věřte, že jenom ono pouhé lítání je docela zábavnou relaxací, i když vás asi časem omrzí, ale první moje dojmy ze hry byly jenom dobré.
Operation… 70%
Operation Overcrouded (1.8 MB)
Skutečně pouze oddechovou hrou určenou výhradně k relaxaci je dnešní ryze akční hra Operation Overcrouded pocházející od Liquid Iron Games. Děj této hry nás zanese do roku 2250, kdy už je lidstvo natolik vyspělé, že obsazuje okolní planety a zřizuje na nich své kolonie. A vy se dostanete na jednu z nich, Rebbusgup a vaším úkolem bude na ní zabíjet malá jedovatá zvířátka zvaná Puggsuber, které je pro lidi zbytečné a nemá žádný význam. Postupně je budete likvidovat hned v několika podnebních pásech a vaším úkolem bude vyvraždit všechny tyto potvůrky na určité lokaci, na niž se to jimi často jen hemží. A čím dříve to zvládnete, tím více dostanete bodů, takže se opravdu snažte. A i když dnešní hra není v takřka ničem výjimečná či úchvatná, přesto by vás mohla zaujmout a máte-li chuť na něco ryze oddechového, vězte, že Operation Overcrouded je tou pravou volbou.
Go Karts 65%
Go Karts (524.3 KB)
Ne, opravdu tato hra nemá nic společného s předplacenými sadami jednoho našeho mobilního operátora :o), jde totiž o čistě závodní hru. V ní ovládáte autíčko, které jezdí na jakémsi autodromu. Před jízdou si zvolíte jednu ze tří obtížností a také počet kol. Hra je to malá, ale zábavná, někomu se ovšem může zdát, že má větší obtížnost, ale to se po krátkém tréninku spraví.
Herr der… 84%
Herr der Pilze (3.7 MB)
Dnešní hra Herr Pilze patří mezi velice netradiční tituly. V ní se vžijete do role jednoho goblina, který potřebuje získat zázračné lesní houby, které by mu pomohli připravit kouzelný nápoj. Ale ony houby musí být zralé, a to je ten problém, o který celou dobu hry půjde, protože na tyto lesní plody mají zálusk i jiní živočichové a to zejména ptáci. Takže čekejte nálety různě velkých a rychlých ptáků, které musíte co nejrychleji sejmout a zbavit se jich, jinak vám houby odnesou a lektvar nebude tak dobrý, čili získáte také méně bodů. Postupně budou vaši okřídlení nepřátelé čím dál drzejší a bude jich více, ale věří, že se nevzdáte a úspěšně jim ukážete, zač je toho loket.
Paper… 65%
Paper Boy (262.1 KB)
Jaké je to být pošťákem, či rozvážečem novin si můžete vyzkoušet v této zábavné hře. Jedete na kole a musíte házet do jednotlivých schránek noviny. Přitom si musíte vypočítat vzdálenost, odkud je hodíte a také se musíte starat o to, zda proti vám nejede nějaké auto. Za všechno přirozeně dostáváte body. Obtížnost není vysoká, proto hru mohou hrát i menší děti. Grafika je velmi jednoduchá, zvuků není mnoho.
Caveman 60%
Caveman (698.3 KB)
Měli jste-li v minulosti rádi hru z pravěku jménem Prehistorik, jásejte, je tu hra, která jí je docela podobná, hlavně tedy prostředím, ve kterém se odehrává. Potkáte tu různé ještěry, obojživelníky a jinou havěť. Vy se vžijete do role neandrtálce, jež je bude mít za úkol ničit. Po cestě sbíráte různé další bonusy, za něž dostáváte body. Hra obsahuje pouze 3 levely a obtížnost je opravdu malá. Technické zpracování docela zastaralé.
SkyMania 76%
SkyMania (1.7 MB)
Poté co vyšly hry jako: Zastřel si svého.... Cigána, Upíra, Ufóna a kdo ví koho ještě, se na českém herním poli objevila hra podobného tématu SkyMania. Jako lovec či jiné individuum se vydáváte do přírody abyste postřílel co nejvíce ptáků. Hra má časový limit a ptáci jsou různě bodovaní. Zatímco pták který letí blíže (je větší) je za méně bodů než ten, který letí někde vzadu. Tak jen vyčistěte myš a pusťte se do toho. A pozor na letadla!
Splat… 55%
Splat! (33.6 KB)
Někomu může připadat, že tato hra je strategie, ale nenechte se zmýlit, je to čistá akce. Vaším úkolem v této malé hře je ovládat skupinku šesti vojáků, kteří se vydali na záškodnickou misi a mají za úkol ničit nepřátele. Pomocí levého myšítka se pohybujete, pomocí pravého střílíte. Máte tu i mapu, abyste věděli, kde se nacházíte. Splat! je velmi jednoduchá hra, ve které vlastně ani nemáte žádný jiný úkol než přežít co nejdéle. Je to docela zábavné, ale po nějaké době to začne asi nudit, protože koho by bavilo pobíhat jen sem a tam a střílet? Na grafice se podepsal zub času, protože hra byla vyrobena již v roce 1998. Zvuků je ve hře velmi málo, hudba zde není žádná.
Boxman 43%
Boxman (1.2 MB)
Viděl jsem už mnoho Moorhuhn klonů, ale nad tímto jsem zůstal stát s otevřenou pusou a neměl jsem slov. Ne, nebylo to z toho důvodu, že by tato hra byla kdovíjak skvělá, to opravdu ne, ale divil jsem se vůbec tomu, jak někdo může udělat tak těžko hratelný a nezábavný kousek, kterým tato hra bezesporu je. Vše se odehrává na jedné obrazovce před nějakou továrnou, kde vám pochodují krabice a vy je střílíte. To by asi nebylo nic divného, jenže ona je to strašná nuda, to mi věřte. Grafika není nijak skvělá, zvuků je ve hře málo. Z této hry jsem docela zklamán.
Wheel… 70%
Wheel of Nudity! (4.6 MB)
Jistě každý z vás zná Kolotoč, hru která běží na jedné naší komerční televizi. Wheel of Nudity! jí je dosti podobná, protože zde také máte luštit různé tajenky pomocí toho, že zadáváte písmena, jež jsou ohodnocená podle toho, jakou částku si vytočíte. Můžete si zde vybrat jednu ze tří obtížností (nejlehčí zvládne každý, kdo alespoň trochu ovládá angličtinu) a také vaši fotku, jméno atp. Vašimi protihráči budou spoře oděné dívky, jež mají stejné možnosti jako vy – mohou také hádat a vám tak vyfouknout některou z pěkného množství cen. Jakých? To se dozvíte až když si hru zahrajete a já vám to nebudu prozrazovat, ale věřte, že nejsou jen tak obyčejné. Hrát se dá i s přáteli po síti, což hru posouvá do jiného světla. Grafika celkem ujde, zvuků by však mohlo býti trochu více. Pěkné, zábavné a hratelné.
Všechny hry v této rubrice jsou určeny pouze pro starší 18 let.
Sylvester… 73%
Sylvester & Tweety (1.1 MB)
Kreslené počítačové hry na motivy filmů Wallyho Disneye jsou známou doménou Greye Olltwita, od kterého vám přinášíme i dnešní hru Sylvester & Tweety. Tuto filmovou dvojici jistě alespoň někteří z vás znají - jedná se o velkého kocoura Sylvestra, který stále chce chytit a sníst malého ptáčka Tweetyho, a ten mu pořád a pořád uniká. A vy nyní máte za úkol Sylvestrův problém vyřešit a konečně toho ptáčka chytit, to ale jak záhy zjistíte nebude žádná legrace. Cesta po ulici kterou běžíte je totiž posetá spoustou nebezpečných objektů - otevřených kanálů, sloupů a lamp, ba mnohdy i židlí a gaučů. A pokud do něčeho narazíte, vězte, že to bude mít velké následky na Sylvestrově zdraví, čímž ztratíte jeden život. Po cestě se tedy těmto předmětům musíte vyhýbat a hlavně sbírat krmení pro kocoury, které vám dodá síly a dostanete se opět blíže k zběsile letícímu Tweetymu. A když ho už držíte v ruce, přijde babka a sejme vás holí. A hra se opakuje. Docela by mě zajímalo, jak dlouho to vydržíte.
FreeCiv 85%
FreeCiv (5.6 MB)
Pokud někdo udělá super hru, dřív nebo pozděj se objeví několik klonů této hry. Jinak to nebylo ani se slavnou starou civilizaci od Sida Meiera. Ano freeciv je další klon této skvěle hry, pokud by někdo náhodou nevěděl o co de, tak se jedna o simulaci státu, stavíte města, řídíte ekonomiku, výzkum, bojujete s nepřáteli. Freeciv k tomu všemu přidává ještě velmi slušnou grafiku a dobře udělaný multiplayer. Hra je k dispozici snad na všechny OS, které existují. Můžete si vybrat z velkého množství národů, Češi jsou tam pochopitelně taky.
Rolling… 91%
Rolling Ball 3D (2.3 MB)
Rolling Ball 3D je pokračováním hry Rolling Ball, od stejného autora, ale jinak je to hra velmi odlišná. Řídíte míček, který jede ve speciálním koridoru, který je ale trošku děravý. Účelem je samozřejmě uřídit míček aby nespadl. Dírám se můžete vyhnout a nebo je přeskočit, ale pokud skočíte míček často letí moc dlouho (a to se dá ještě prodloužit pokud máte power-up), takže sice přeletíte jednu díru ale spadnete do další :o) Hra je v základech jiná než její předchůdce, ale stejně zábavná. Pokud vám bude blikat nápis "press shift" a jeho zmáčknutí nic neudělá, skuste odpojit joystick.
Buffy… 83%
Buffy The Vampire Slayer (6.7 MB)
V této zajímavé erotické adventuře na motivy známého televizního seriálu, jež je v současné době vysílán TV Nova, se vžijete do role Xandera, který se jak jinak vydává zabíjet upíry. V průběhu této "cesty" se podíváte na svou školu i do jejího blízkého okolí a zde můžete potkat spoustu lidí, především slečen, které samozřejmě můžete svést. Máte tu jejich celé fotky a postupně jak se odhalují, vidíte vše. Vašim svodům podlehne skoro každá dívka, kterou potkáte - většina vašich spolužaček, učitelky a dokonce i samotná Buffy či její matka :o). Co mě potěšilo, byla obtížnost – ta je docela slušná, není to hra, kterou dohrajete za 15 minut, ale herní doba se pohybuje mnohem výše. Grafika je na typ hry pěkná, leč mi připadá moc statická. Hudba není ve hře skoro žádná, zvuky jsou ucházející. Chcete-li dobrou erotickou adventuru s mírným nádechem humoru, nehledejte dál, tato hra je stvořena přímo pro vás. Jediným neduhem je snad trochu těžší pohyb a ti, co mají špatný orientační smysl, se v ní moc nevyznají.
Urban:… 72%
Urban: The Cyborg Project (975.2 KB)
Vaše jméno je Urban Gutter, byl jste obyčejný člověk, než vás nějací muži odvedli, kteří chtějí ovládnout svět pomocí toho, že z lidí dělají umělé roboty (cyborgy). Jedním takovým máte být i vy a málem k tomu i došlo, ale probudil jste se na operačním stole v době své "přeměny" v robota a je samozřejmé, že jste si nenechal líbit, to, co s vámi dělali a šel jste tvrdě do akce. Celá hra je pojata více než akčně (nazval bych to místy masakr - kousky masa létají vzduchem apod.) a skládá se z více jak 60 levelů. Každý level musíte projít a hledat klíče, zbraně, životy, prostě klasická plošinovka. Vaši cestu vám ale znepříjemňují různí vědci nebo vojáci. Grafika je docela dobrá na to, že hra je psána pro MS-DOS, velikost je minimální a hratelnost maximální. Zvuky do hry – 7.22 MB :o(.
Kung Fu… 70%
Kung Fu Kim (1.4 MB)
Současně s malým Kimem projdete tvrdý výcvik, který si vyzkouší především váš postřeh a rychlost vašich reakcí. Hra neobsahuje žádné násilí a proto ji můžete s klidným svědomím stáhnout svému dítku, které by touto hrou nemělo býti nijak poznamenáno :o). Celkem tu máme 8 levelů a jejich obtížnost není nikterak závratná – každý z nich se dá v pohodě dohrát za cca. 2 minuty. Grafika je pěkná a řekl bych, že naprosto vystihuje podstatu hry a věkovou skupinu. Hudba je také skvělá a není ji co vytknout.