Fotbal 60%
Fotbal (262.1 KB)
Fotbal Ač se tato hra jmenuje Fotbal, vaším úkolem v ní je “pouze“ střílet penalty. Hrajete proti počítači a postupně se střídáte v kopech. Lze hrát i ve dvou hráčích na jednom počítači. Hra obsahuje spoustu nastavení, jako je inteligence počítače, rychlost kopu, úspěšnost vašeho zásahu aj. Grafiky je ve hře málo, zvuků také.
SkyRoads 74%
SkyRoads (629.1 KB)
Mezi řadu starších, dříve komerčních her patří i dnešní SkyRoads. V něm se vžijete do role pilota jakéhosi vesmírného letadýlka a vaším úkolem bude přeletět - přeskákat přes různé geometrické útvary, plošiny, schůdky, nadjezdy, mosty a tunely na nějaké předem určené místo. Jenže řada nástrah a pastí vám často v dokončení levelu zabrání a vy budete muset level opakovat. Celá hra je rozdělena na šest odlišných částí, z niž každá obsahuje tři kvalitní levely. Obtížnost je však poměrně vysoká a probojovat se k těm až úplně posledním vám dá pravděpodobně dost práce, ale s trochou štěstí a přirozeného talentu by to neměl být zas tak velký problém. Ke kladům by se dal připočítat ještě vánoční x-mas datadisk obsahující spoustu nových levelů, který ze SkyRoadsu dělá opravdu dlouhou a propracovanou hru.
Virtual… 72%
Virtual Petting (367 KB)
V této hře od serveru SensualSource.com máte za úkol přivést k orgasmu slečnu jménem Stephanie. Toho můžete dosáhnout pomocí několika úkonů a pomůcek, jež můžete používat na některé erotogenní zóny na jejím těle. Ale aby vše nebylo tak jednoduché, tak se vám to musí podařit do konce časového limitu, takže se s ní skutečně nemůžete moc piplat. Jinak ačkoliv podle mého popisu hra vypadá možná až moc dobře, musím vás upozornit, že alespoň já jsem od ní čekal trochu více a to zvláště v celém zpracování. Nicméně i tak jsem se u ní docela dobře pobavil.
BlockCAD 72%
BlockCAD (629.1 KB)
Mezi mé nejoblíbenější hry v dětství patřilo bezpochyby asi všem známé Lego. Ovšem cena těchto světově proslulých stavebnic pro naši chudou zemičku opravdu vysoká, a tak není divu, že moc krabic jsem během těch několika krátkých let nenasbíral, avšak o to více jsem si s Legem mohl vyhrát teď, když se mi do ruky dostala simulace nazvaná BlockCad. V ní si můžete stavět pomocí virtuálních kostek libovolné baráčky, stromky či zvířátka a k nim přidat dokonce i panďuláčky. Různých odstínů barev máte k dispozici opravdu hodně a druhů kostek je dokonce několik set. Ne každému se asi tato hříčka zalíbí, nicméně hra není velká, takže ji doporučuji k vyzkoušení skutečně všem z vás.
Mobility 92%
Mobility (41.9 MB)
Mobility, toť hra pocházející z blízkého Německa. Opravdový bonbónek pro všechny stratégy - v mnohých z vás může evokovat vzpomínky na hry typu Transport Tycoon či SimCity, a to zcela oprávněně. I zde si totiž stavíte své město, že si musíte zvelebovat stavbou různých silnic, cest, kolejí a mnoha dalších věcí. Poprvé když jsem tuto hru viděl, ani jsem nevěřil, že je to freeware, ale je tomu opravdu tak. Také se nezapomeňte podívat na homepage hry, kde najdete k downloadu spoustu dalších užitečných věcí do hry.
G-Sector 90%
G-Sector (17.8 MB)
Bezvadná 3D akční hra, která byla vytvořena pro již dnes neexistující server Ingava.com. Jedná se o jednu z nejlepších, možná i nejlepší hru, která kdy vznikla na poli freeware her. Vaším úkolem je ovládat jezdce na vznášejícím se prkně a spolu s ním ničit soupeře, je to několik levelů, přičemž každý z nich má naprosto odlišnou grafiku a skvělou hratelnost. Hra se ovládá pomocí myši (střelba, skoky, rozhlížení) a klávesnice (směr jízdy). Grafika vás naprosto oslní, stejně tak zvuk, opravdu skvělá gamesa! Pokud si hru stáhnete, určitě neprohloupíte.
Doporučená konfigurace: Intel Pentium III 500 MHz, 64 MB RAM, 40 MB volného místa na HDD, kvalitní grafická karta, DirectX 7.
Eeyore… 70%
Eeyore's Lost Tail (661.6 KB)
Medvídka Pú netřeba představovat, znají ho skoro všichni, tedy především hlavně děti. V této hře je vaším úkolem připichovat padající ocas oslíku Ijáčkovi. Vše je na čas a čím rychleji to uděláte, tím více bodů získáte. Postupně hrajete za 7 různých postav. Je to docela snadné, takže hra je určena spíše dětem, ale i odrostlejší hráči se u ní pobaví.
Matiční 56%
Matiční (233.8 KB)
Hra, která obletěla inetrnet a netřeba ji nějak moc komentovat. Střílíte rómy, kteří se snaží rozebrat nechvalně známý plot v Matiční ulici. Obtížnost je docela lehká, grafika je podprůměrná a hudba infantilní .
Upozornění: Tato hra nevyjadřuje náš názor na romskou menšinu v ČR.
Slayers 94%
Slayers (38.8 MB)
Opravdu monstrozní počin. V této skvělé on-line gamesce, která na první pohled trochu připomíná Diablo. Můžete si vybrat jednu z pěti různých postav, potkáte tu spousty nepřátel, budete se moci naučit mnoho kouzel či sebrat nějaké předměty, které můžete následně prodat a koupit si třeba lepší vybavení. Jste-li milovníci RPG her a onlajnovek, stahujte, taková hra je tu jen jednou za čas.
Antibuff 57%
Antibuff (888.1 KB)
Vskutku zajímavá hra - celá je totiž o botě! Obyčejné botě, té co nosí většina z nás na nohou. Máme tu pět různých levelů, přitom každý je jiný - jednou jakýsi Moorhuhn, podruhé vesmírná střílečka atp. Celá hra je dělána ve Flashi, takže grafika není moc dobrá a je velice jednoduchá a jako hudba je tu jen jedna nudná smyčka, která zřejmě nikoho nenadchne.
Kuhtrix 78%
Kuhtrix (3.1 MB)
Mezi opravdu netradiční hry můžeme bezpochyby zařadit i dnešní Kuhtrix. V něm se totiž vžijete na jednu docela obyčejnou dobytčí farmu a v roli krávy, světe div se, na skateboardu se budete mít za úkol dostat se zpátky do rodné stodoly, od niž jste se nebezpečně vzdálila a ztratila. Jenže cesta zpátky je opravdu krutá. Nejen, že cesta je plná nástrah a nebezpečí, ale běží vám také nemilosrdný časový limit stanovený na tři minuty. Brzy poznáte, že to je skutečně hodně málo, a že dostat se v tak krátkém časovém limitu přes různé řeky, ohrady a kopce není vlůbec jednoduché. Přesto věřím, že to dokážete.
Hornado 84%
Hornado (19.6 MB)
Volně šiřitelných vesmírných akcí je v momentální době skutečně hodně a mnoho z nich nestojí ani za shlédnutí, ale můžu vám s jistotou říci, že mezi takové hry Hornado rozhodně nepatří. Jedná se o opravdu propracovanou hru s poloprofesionální grafikou, spoustou kvalitních efektů a slušnou hratelností. Poté, co se vydáte se svým vesmírným plavidlem na cestu potkáte mnoho různých druhů nepřátel od meteoritů a asteroidů až po monstruózně velké obří lodě, které nelze zdolat jinak než prachobyčejnou léčkou. Bohužel obtížnost hry vám asi bude dělat vrásky na čele, máte sice pět životů, ale ani to není moc a hra je skutečně obtížná. Ostatně to můžete posoudit sami
Bullenjagt 66%
Bullenjagt (2.7 MB)
Vaším úkolem je řídit tank (ovládání: myš a klávesnice) a ničit pomocí něho policejní auta. Stihnete-li to za co nejmenší limit, budete zapsáni do tabulky top 5. Grafika docela ujde, ale obsahuje chyby, hudba je v rockovém stylu a skoro nic ji nelze vytknout.
Hlavouni 50%
Hlavouni (359.7 KB)
Patříte-li mezi sortu lidí, která si ráda zanadává na naši vládu a jejich zástupce či na kohokoliv jiného, na něhož máte momentálně vztek, pak je dnešní hra jistě určena přímo vám. V ní se totiž dostanete do prostředí jakési arény, ve které na vás budou ze všech stran vykukovat bezpochybně známé obličeje různých politiků, nechvalně známých televizních hvězd a dalších a dalších lidí a ty vy budete muset kamenovat.
PornHolio:… 64%
PornHolio: Gilligan´s Long Island (1 MB)
Charlie se opět vrací a i dnes s úplně novým originálním příběhem, který se jí stal, když si společně s několika svými kamarády námořníky vyjela na moře, jenž je však v jednu chvíli zradilo a jejich loď byla polapena mezi velkými vlnami Atlantiku a oni ztroskotali. Ihned sice vyslali dopis schovaný v lahvi, aby pro ně přijela pomoc, ale mezitím se na ostrově musí nějak uživit. A ona se svou kamarádkou jsou odkázáni výlučně na mužskou ruku, která jim zajišťuje potravu, ale i zde platí heslo "Něco za něco". Teď už si myslím, že vám svítá a již víte, o čem tato dnešní hra bude. Doufám, že si jí užijete a že tu naší blondýnu nebudete moc trápit :)
Pornholio:… 60%
Pornholio: The Chumps (985.7 KB)
Naše hrdinka Charlie dostane pokutu a je odvedena na policejní stanici. Vše se samozřejmě nečekaně rozvine, když celu sdílí s další osobou ženského pohlaví. A to, jestli se z vězení dostane či ne, a když ano, tak jak, se dozvíte, až si hru stáhnete, nebudu vám to přeci kazit tím, že vám prozradím závěr ;).
Všechny hry v této rubrice jsou určeny pouze pro starší 18 let.
Tom &… 73%
Tom & Jerry (911.2 KB)
Nevím, čím to je, ale tato hra jako by z oka vypadla hře Sylvester & Tweety, kterou v této rubrice také můžete najít. Stejný princip, podobná grafika, jen jiné postavy. Opět chytáte ubohého myšáka Jerryho, který se před vámi snaží uprchnout. Postupně jak jíte kočičí stravu, jste silnější a rychlejší. Hodnocení je tu z důvodu toho, aby si někdo nemyslel, že nadržuje té či oné dvojici stejné ;).
Bubble… 87%
Bubble Ball (786.4 KB)
Bubble Ball je jednou z nejlepších her ve svém žánru. Jedná se o klon komerční série her Bust-a-move. Vaším úkolem je vystřelovat kuličky a jakmile budete mít tři stejné barvy u sebe, zmizí a vy získáte body. Tak to jde dál a dál a navíc je ve hře spousta vylepšení, která musíte vyzkoušet na vlastní kůži.
Moofia 73%
Moofia (1.7 MB)
Mezi opravdu netradiční hry s trošku praštěným námětem patří bezpochyby dnešní Moofia. V té se vžijete do role statného býka Jimmyho Hoofa a váš úkol bude jasný - máte zachránit zvířecí metropoli před Barnyard gangem, kteří se chtějí do města dostat a dělat tam neplechu. A vy jste jejich jediná naděje, takže musíte vytasit samopal z vemena a pořádně jim to znepříjemnit. Do města se snaží dostat přes několik míst a na každém je musíte zastavit. V jednom kolem jsou již v prvních uličkách a vykukují na vás opravdu ze všech různých míst a vy je musíte sejmout dřív, než zase zalezou. Do šedesáti sekund jich musíte stihnout strefit alespoň dvacet, což je hranice, která je odradí před vstupem touto cestou. Jenže se objeví na jiném místě a v tu chvíli jsou již rychlejší a strefit je dá mnohem více práce. Přesto věřím, že to dokážete a hlavně doufám, že se vám hra bude líbit.
Gunocide… 84%
Gunocide 2 (10.3 MB)
Již dlouhou dobu jsem neviděl lépe zpracovanou vesmírnou arkádu ve stylu Space Invaders. Gunocide 2 má sice trochu větší velikost, ale ta je naprosto přesně vyvážena perfektní hratelností. Máme tu tři herní módy, různé power-upy, spousty variabilních nepřátel atp. Hra dokonce podporuje multiplayer, zde přesněji dva hráče na jednom pc. Rozhodně není co řešit, máte-li rádi tento styl her.