Samenraub 57%
Samenraub (524.3 KB)
Jistě už někdo z vás slyšel o aférce kolem tenisty Borise Beckera a jeho nemanželského dítěte. Proč se o tom tady zmiňuji? Protože o tomto je také takto hra! Jedná se o jakýsi klon Pacmana doplněný o několik novinek. Ovládáte onu modelku, která to celé spískala a vaším úkolem je chytit Borise a udělat to, co se prý ve skutečnosti stalo – orální sex. Grafika působí zastarale a nepěkně, zvuky také nejsou dvakrát dobré – jen pc speaker.
Všechny hry v této rubrice jsou určeny pouze pro starší 18 let.
The Quest 60%
The Quest (635.9 KB)
The Quest je tahová rpg hra založená na taktizování a strategii. Můžete si zde vybrat jeden ze čtyř charakterů a spolu s ním se vydat na dlouhou cestu, při které budete muset ničit kopy nepřátel. Ovládání a princip hry je docela složitý, proto sám autor doporučuje si před hraním projít manuál přiložený ke hře. Grafika je odpudivá a velice jednoduchá a kazí tak výsledný dojem ze hry, ale možná právě vy sháníte hru na nějaký starší počítač, takže uvítáte nízké HW nároky.
Kix 45%
Kix (398.5 KB)
Tak tato hra je opravdu pro nudu. Byla vydána roku 1993 a v té době asi byla bombou, ale teď jen pro zábavu. Je to něco ve stylu hada. Musíte zaplnit určité množství obrazovky, ale v tom vám brání tři zákeřní soupeři - jedná velká směs linek, která se točí v nezabraném prostoru obrazovky, a další dva jezdí po stěnách vámi zabrané plochy. Mně tato hra sice zaujala, ale viděl jsem ji hezčím a novějším provedení. Grafika je na úrovni takových her z roku 1993 a hudba taktéž. Proč jsem nezařadil hru do logických, poněvadž při dnešních logických hrách se nedá říci je to hra logická jde tu spíše o rychlost a vaše reflexy. No na odreagování mohu doporučit:-). Vyšla-li by hra dříve, měla by větší hodnocení, ale teď je takové jaké je.
Operation… 54%
Operation Flashpoint Minigame (2 MB)
Zajímavá minihra na motivy asi nejlepší české hry Operation Flashpoint. Jste zde jako voják mající kulomet a vaším úkolem je střílet nepřátele. Nic nového - další Moorhuhn klon, ale tento není nijak dobře technicky provedený. Hrát přímo on-line.
ModRacer 90%
ModRacer (2.8 MB)
Jsem velice potěšen, že vám jako první server u nás můžeme nabídnout tuto skvělou hru. Jedná se o 3D závodní simulátor, kde si můžete zvolit jedno z cca. 5 aut a spolu s ním se pak vydat na trať proti 4 soupeřům. Tratí je tu docela dost a můžete jezdit ve dne či v noci nebo dokonce i za mlhy. Jezdí se na předem stanovený počet kol v různých oblastech, kde jsou domy, stromy, silnice, vše vypadá docela reálně. Jedinou nevýhodou je, že hra má docela citlivé ovládání, jinak ji není co vytknout. Jako bonbónek na závěr uvedu, že určitě není od věci si zkusit hru 4 hráčů na jednom pc ve split screenu:). Pěkná 3D grafika, dobrá hudba a zvuky, co víc si přát? Doporučuji.
Splávek 43%
Splávek (419.4 KB)
Simulátory rybaření se mezi freeware hrami vyskytují opravdu zřídka, proto jsem byl celkem potěšen, když jsem objevil tuto hru, jenomže potom, co jsem ji spustil, nastal šok. Jednak grafika je nic moc a taky se mi nikdy nepodařilo nic ulovit - jakmile vám začne ryba brát, musíte jen zaseknout a vytáhnout ji. Nevím proč, ale dělal jsem to tak a nic jsem nechytil. Zkuste to, možná budete lepší než já.
Oko 65%
Oko (1 MB)
Hru, kterou znají snad všichni karetní hráči není třeba dlouze popisovat - zde je tomu tak, že před hrou vsadíte určitou (samozřejmě virtuální) částku, poté už začnete snímat karty tak, abyste dosáhli čísla co nejbližšího 21, počítač následně udělá to samé. Vyhrajete-li, získáváte dvojnásobek vsazené částky, prohrajete-li ztrácíte vsazené peníze.
Sandy… 55%
Sandy Prší (52.4 KB)
Taková malá upoutávka na erotickou hru Sandy. Jedná se o počítačovou předělávku karetní hry prší (na eso se stojí, na sedmu berete dvě a tak...). Nic víc nic míň a pokud byste čekali, že se před vámi sličná dívka na obrázku začne svlékat, musím vás zklamat :).
Betamax 56%
Betamax (25.2 KB)
Betamax je další vesmírnou střílečkou - tato je však něčím zajímavá - je totiž velká (či malá ;) pouze 24 kB, takže ji máte staženou za pár sekund. Ovládáte zde raketku, která létá vesmírem a ničí spousty nepřátel, občas najde nějaký ten power-up, však to určitě znáte a není třeba to dlouze popisovat. Technické zpracování není moc pěkné, však co byste taky od tak malé hry chtěli.
Dope City 68%
Dope City (8.8 MB)
Jak chutná život drogového dealera jste měli možnost vyzkoušet si již třeba i v námi popsaném Seventh Heavenu a dnes vám přinášíme další hru podobného námětu, a to Dope City od Sřena Christensena. V této jednoduché hře se vžijete do role drogového mafiána a vaším úkolem bude co nejvýhodněji nakupovat a následně prodávat jednotlivé druhy narkotik a uzavírat cenné kontakty jak s dalšími překupníky, tak i s ostatními gangy, kteří když se naštvou, jsou schopni vás rychle dopravit, stejně jako policisté a protidrogové jednotky. Vy musíte stále balancovat, někdy doslova na ostří nože a nenechat se jimi oblafnout. Věřím, že vám bude obchod dobře vzkvétat a že se vám podaří nashromáždit co nejvíce dolarů.
Splatterfish 72%
Splatterfish (2.6 MB)
Splatterfish je dalším z nepřeberného množství Moorhuhnů. Tentokrát se ocitneme pod vodou, kde bude naším úkolem střílet zmutované ryby. Opět tu máme ryby všemožných velikostí a bodových hodnot, opět budete muset nabíjet po šesti výstřelech svou pušku a na to všechno máte celkem 180 sekund, prostě notoricky známé věci, které není ani třeba již nějak dál popisovat. Všechna grafika je ve stylu seriálu The Simpsons, takže je opravdu pěkná, tedy alespoň mně se líbila.
Flying… 70%
Flying Jump (629.1 KB)
Zajímavá japonská hra, ve které ovládáte jakousi kouli podobnou Pacmanovi a ta musí v každém z celkem 25 levelů, jež se odehrávají někde ve vzduchu, posbírat předem stanovený počet hamburgerů. S vaší kuličkou musíte skákat a vyhýbat se všemožným nástrahám, jež na nás autoři nachystali - různé bodáky, jezdící plošinky apod. Grafika je 3D a řekl bych že není špatná, i když k dokonalosti ji stále něco chybí. Zvuků je málo, hudba není žádná.
Hangman… 68%
Hangman 3D (954.2 KB)
Znáte hru šibenice? Určitě ano. Hrajete nebo hrávali jste ji ve školních lavicích při nudné fyzice nebo matematice. A teď máte možnost si ji zahrát i na vašich PC. Ale velkou nevýhodou je, že musíte hádat v němčině:-(. Grafika je na úrovní freeher. No k této hře se nedá moc říct, takže vám jen popřeji dlouhé chvíle u hry a taky příjemné namahaní vaších mozků :-)!
WestBang 85%
WestBang (7.5 MB)
Jednou z mnoha předělávek starých osmibitových klasik je i dnešní hra takřka z divokého západu, a to Westbang od týmu Cascade. V něm se vžijete do role šerifa v jednom dosti nepokojném, a mimochodem také bandity často sužovaném městečku a vaším úkolem nebude nic jiného, než v něm opět nastolit pořádek.
Defense… 83%
Defense Commander (6.3 MB)
Další velice zajímavou akční hrou, kterou vám přinášíme je právě Defense Commander od Titanium studia. V této hře se vžijete do role obránce jednoho kousku dosti důležitého území, které máte za úkol hájit před všemi možnými útočníky. Vy, jako onen hrdina, se dostanete na vršek jedné věže, na které jsou namontovány zbraně všeho druhu a budete čekat na první protivníky. Ti přijdou brzo a bude jich více než by se vám zamlouvalo. Útočit na Vás a na vámi chráněnou krajinku budou zvláště letadla, a to třech různých druhů lišících se hlavně municí, kterou pálí. Zatímco červení střílí jen obyčejné náboje, žlutí jsou již vyzbrojeni raketkami a modří mají navíc ještě namontovány ničivé bomby. A věřte, že když se vám jich vyrojí hned několik najednou, nebude snadné je zdolat. Přesto věřím, že se vám to podaří a že v této hře nasbíráte skutečně velké množství bodíků.
Axilox 62%
Axilox (76.5 KB)
Zajímavá logická hra od slovenského autora Martina Šimáčka (nicméně hra je v angličtině), kde vaším úkolem je odebírat čtverečky s vaší barvou a co nejvyšší číselnou hodnotou. Hraje se ve dvou, zde můžete s počítačem či s reálným protivníkem a vybíráte-li poprvé v řádku, váš protihráč musí vybírat ve sloupci. To dovoluje mnohá taktizování a můžete mu tak docela znepříjemnit hru. Hra je dělána v Turbo Pascalu, grafika je jednoduchá, ale má něco do sebe:o). Hudba ani zvuky tu nejsou žádné.
Blízké… 71%
Blízké setkání (1 MB)
Hra jménem Blízké setkání je určena hlavně na procvičení postřehu a toho, jak vnímáte zvuk – postupně vám budou hrány jednotlivé tóny vámi zvoleného nástroje a vy je musíte po počítači opakovat. Jakmile se ale spletete, hra končí a vy musíte přenechat místo „zvukozkoušeče“ někomu jinému. Máme tu celkem 3 obtížnosti, z nich s tou nejlehčí by neměl mít problémy nikdo, tak prostředí je o něco těžší a ta poslední je určna pro ty, kdo si projsou prvními dvěma bez větších potíží. Grafika je spíše průměrná a zvuky jsou tu v podstatě jen ty, co máte opakovat.
Magno-Ball 57%
Magno-Ball (2.7 MB)
Jedna z mnoha dalších variací na téma Arkanoid, avšak tato je ozvláštněna tím, že zde máte i více než jednu pálku. S ní musíte dopravit míček do místa, odkud poprvé vypadl. Máme tu celkem 5 levelů a je to docela těžké, většinou když se vám to povede, bude to spíše náhoda, než reálný umysl. Tato hra mi připadala docela nudná a stereotypní. Technické zpracování je takový slabší průměr.
Mann-Filter… 87%
Mann-Filter Rallye (2.5 MB)
Svělá závodní hra, která se spouští jako screensaver. Můžete v ní ovládat auto a závodit s ostatními jezdci. Jejich počet si můžete nastavit - od dvou až do dvaceti. Hra se ovládá pomocí klávesnice (šipky - jízda, mezerník, klakson). Fyzikální model je docela realistický, stejně tak grafika je velice pěkné provedena ve všech třech rozměrech. Co víc dodat? Snad jen tímto si svůj monitor moc neušetříte:).
Ace 66%
Ace (2 MB)
Tato hra je více než letecký simulátor hrou akční, ale přesto jsem se ji rozhodl zařadit sem. Ovládáte v ní jeden ze dvou dvojplošníků a snažíte se sestřelit soupeře. Hra nabízí i hru dvou hráčů proti sobě, trénink nebo kariéru. Vše vidíte shora, takže nějaká dokonalá simulace to rozhodně není.