Flip Babe: SEXY PEXESO

12. 1. 2006 > FreeHry > Erotické

Erotických pexes není nikdy dost. Co si tak dnes jedno zahrát? Čeká tu na vás spousta krásných slečen a mnoho sladkých obrázků. Pojďme se společně podívat na ty skvostné dary přírody. Kdo by neodolal?

Lákám vás lákám na super kočky, ale vůbec nevíte, jak vypadají, či co tam vyvádějí. Proto pojďme spolu je trochu pochválit a pokritizovat. Myslíme, že perex nám napověděl vše podstatné, čemu se dnes budeme věnovat. Pexeso. Samo o sobě nám cvičí mozek více než dost. Paměť si solidně obnovujeme, roztahujeme, vylepšujeme apod. Zase tolik bychom to neměli přehánět, ještě z nás budou geniální tvorové. Přece jenom blbost v malé míře není tak hrozná a v některých případech i dobře poslouží. No jo no, každej je blbej trochu jinak. Poučeni o inteligenci proběhlo úspěšně, a teď plnou parou vpřed do roztomilých dam.
Titul celkem obsahuje devět různých žen. Suma sumárum, když to vynásobíme dvěma (klidně i s kalkulačkou) dostanete součin s číslem osmnáct. Rub i líc kartiček je velice lákavý a dráždivý. Rub pexesa značí jedna urostlá dáma s velkými balónky. Tipoval bych to na plastickou chirurgii s. r. o. Princip hry doufejme, že chápete a nyní se vám pokusíme přiblížit všech devět "hereček" vlastními slovy.
První dvojice, stručně řečeno, znázorňuje slečnu, jak si vychutnává… však víte. Druhý pár ukazuje zajímavou pózu. Dáma sedí na pánovi a evidentně jí to dělá dobře. Na oplátku mu dáma jazykem zpříjemňuje dlouhé stání před ní. Třetí akce uvádí lechtivou pozici chlapa u ženy. Svoje přirození směřuje do zadních partií krásky. Čtvrtý akt spočívá v tom, že je dívka otočená k vám zády a předvádí své zadní impozantní křivky. Konkrétně záda a zadeček, který považuji k nakousnutí či k zakousnutí. Pátý pohled se přibližuje opravdové dráždivosti mužů. Kráska stojí na čtyřech nožkách a představuje, jak se může využít taková malá, podlouhlá hračička. Šestá dvojice znázorňuje paničku, jak si vychutnává svůj prstík v útrobách svého těla. Tam ale musí být vedro, že? Sedmé představení opět předvádí girl pouze ve spodním prádle. Chcete-li přesněji, v krásných bílých tangách. Osmá ukázka zobrazuje jednoho černouška, jak dělá směšné pohyby s jednou bělošku a přitom ji drží za ňadro. Devátá scéna je samostatně provedena v režii dámy s bílými podvazky a korzetem. Poslední třešničkou na dortu nám zůstává pohled na finální obrázek, který se ukrývá celou dobu pod pexesem. Ten vám samozřejmě neprozradíme, ani nepřiblížíme, ať taky máte nějaké to překvapení. Pokocháníčko splněno a ještě zbývá vnoření se do grafiky, hudby a hratelnosti.
Hratelnost není příliš dlouhá, protože máte k dispozici pouze jen jeden level na odkrývání obrázků. Grafické provedení není špatné. Ženy jsou viditelně k rozeznání s černým podkladem kolem dokola, takže k autorovi letí malinkatá pochvala. Zvuky opět odešly do „křemíkového nebe“. Tóny prostě a jistě nebudou.
Závěrem bych mohl jen dodat, že na zpestření každodenní zábavy toto pexeso není k zahození. Možná, že i tato freeware hra bude váš inspirátor pro nadcházející večer se svojí přítelkyní. Přeji vám hodně štěstí.

Všechny hry v této rubrice jsou pouze pro starší 18 let!

Autor: Ivan Fiker

52%