Felix The Devil – čertík rebelem

11. 6. 2010 > Mobilní > Arkády

S rohatým Felixem nebudete žadonit o duše hříšníků. Ocitáte se totiž v situaci, kdy jste sami v pekle uvězněni. Po cestě za svobodou na vás čeká horda nepřátel a nebezpečné pasti, které je třeba překonat. Dobrodružství začíná!

Sympatická hra - přesně tak by se dal charakterizovat mobilní titul Felix The Devil. Jedná se sice víceméně o klasickou hopsačku, ale její zpracování je až na určité chybky poměrně kvalitní, přičemž samotné téma je neokoukané. Stáváte se zde totiž čertem, který je neustále roztomile vysmátý, ač mu jde vlastně o život. Stal se totiž takovým rebelem ve svých vlastních pekelnických řadách, kdy se rozhodl postavit samotnému Luciferovi. Bohužel to nedopadlo příliš dobře a byl uvězněn. Nyní je na útěku z žaláře a vy mu tak musíte pomoci dostat se na svobodu.

Jak už bylo řečeno, Felix The Devil je čistá arkádovka, přičemž bychom mohli hovořit i o troše toho logického uvažování. Po celou dobu bojujete s rozmanitými nepřáteli (čerti, hadi, pavouci, čarodejnice, kyklopové...) a to buď  ve stylu Maria, kdy na protivníka skočíte, nebo v pozdějších fázích hry využijete vidle. Kromě toho budete samozřejmě hopsat po všem možném, vyhýbat se nástrahám, spouštět pomocí pák pohyblivé plošiny, ale také hledat klíče, které jsou zapotřebí pro otevření uzamčených dveří. Hra je tak celkem rozmanitá a dokáže velice slušně zabavit. Navíc je k dispozici devatenáct levelů, což je skutečně vysoké číslo.

Ale ani Felix The Devil se nevyhne některým nedostatkům. Například kamera se posouvá dopředu docela pomalu a může se tak stát, že na vás najedou „vybafne“ nepřítel a ubere cenný život. Ty máte celkem tři a musíte být opravdu opatrní, abyste o ně nepřišli a nemuseli tak daný level opakovat od začátku, čemuž se ale určitě stejně občas nevyhnete. Nedá se říci, že je obtížnost zrovna nejsnazší, ale možná tím lépe, ač k frustrujícím okamžikům bohužel dochází. V ubírání životů je hra docela přísná, stačí totiž skočit z větší výšky a o jedno ze tří srdcí přicházíte. Nicméně daný level můžete opakovat nekonečnokrát a postup se ukládá, takže alespoň v tomto směru pozitivum.

Jestliže nehledáte nic nového pod sluncem, ale máte rádi klasické a tak trochu logické hopsačky, jistě najdete ve Felixovi zalíbení. Grafika je na slušné úrovni a co je hlavní, hra dokáže zabavit. Párkrát sice budete mít chuť při nezdaru hodit mobilem o zeď, ale nakonec se uklidníte a dobrodružství s čertíkem si docela užijete.

• + pěkně vyobrazené postavy
  • + povedená grafika
  • + slušná zábava