Family Guy Online - zahrajte si na Griffinovi

12. 6. 2012 > WebHry > RPG

Obliba animovaného seriálu Family Guy se začíná rozšiřovat i za hranice jejich domovské Ameriky. Proto se jeho tvůrci celkem logicky rozhodli uvést tuto rodinku také na počítačové monitory ve formě webové hry.

• Autor hry: Twentieth Century Fox Film Corporation
  • Jazyk: Angličtina (US/UK)
  • Kategorie: WebHry
  • Rubrika: RPG
  • Poslední aktualizace: 11. 6. 12
  • související informace

Family Guy Online vás zavede do města, které všichni seriáloví fanoušci důvěrně znají – do Quahogu na Rhode Islandu. Ještě před vstupem do samotné hry si musíte zvolit typ postavy, v jejíž roli budete brázdit ulice města. Na výběr je Peter, Lois, Stewie a Chris (později se odemkne také Brian), přičemž každý typ má kromě vzhledu také trochu odlišné vlastnosti. Samozřejmostí je úprava vzhledu k vašemu obrazu, nicméně kdyby se vám přesto v průběhu hraní stalo, že vás kukuč vašeho alter ega přestane bavit, není nic jednodušší, než navštívit jeden z mnoha obchodů a nakoupit nové oblečení, doplňky či účes.

Město je rozděleno do několika čtvrtí, ty se vám ovšem zpřístupní až po splnění určitých úkolů nebo dosažení potřebného levelu. Po lokacích si můžete chodit, jak se vám zachce, ale vzhledem k tomu, že prostředí není příliš interaktivní, nejspíš zůstanete jen u přemisťování se z bodu A do bodu B za účelem plnění úkolů. Questy vám ve hře dávají postavy ze seriálu, přičemž obvykle jde opravdu jen o to, abyste pobíhali po městě a sbírali různé věci, jež následně přinesete zadavateli a budete odměněni jednak zkušenostními body a jednak také nějakými užitečnými předměty. Příjemným zpestřením jsou potom bojové mise, kde pomocí zbraní nebo tvrdých pěstí musíte zneškodnit nepřátele (takový level se samurajským Brianem a Stewiem je vskutku hustodémonsky krutopřísný).

Tvůrci si zaslouží velkou pochvalu za grafické zpracování, které se prezentuje barevným cartoon stylem takřka identickým jako v seriálové předloze a navrch přidává trojrozměrné prostředí, což hře opravdu šikne. Hudební podkres zajišťují veselé melodie, jež sice nemají na to, aby se prodávaly jako samostatný soundtrack, ale svoji úlohu zvukové kulisy plní na výbornou.

Family Guy Online je splněný sen všech fanoušků seriálu Family Guy. Najdete zde oblíbené postavy, kvalitní audiovizuální zpracování a možnost prošmejdit každý kout Quahogu, navíc společně s tisícovkami dalších lidí z celého světa. To potom hře odpustíte i po čase monotónní úkoly, zdlouhavé pobíhání z jednoho místa na druhé a jiné drobné nedostatky. Ostatně zatím se jedná pouze o betaverzi, takže je pravděpodobné, že časem se tyto chyby odstraní.

• + Světa Family Guy
  • + Rozsáhlé město
  • + Grafické zpracování