Faerie Solitaire - karetní bomba

23. 6. 2009 > FreeHry > Karetní

Bomba! Tak jak do kin přicházejí největší filmové hity, tak se i v herním portálu dostávají na světlo světa opravdové karetní pikantnosti. A jednou z nich je i Faerie Solitaire, kterou vám s radostí představím v plné kráse.

Už jen fakt, že se jedná o známé Solitare vyzdvihuje dnešní titul o několik příček navrch. Hlavní změnou je, že autoři sáhli do pravidel a s trochou fantazie si je pozměnili k obrazu svému. Ten však není vůbec špatný ba naopak. Nic jiného než výborná zábava vás zde nečeká, a proto se pojďte podívat, co je vlastně nového.

Princip Solitare zná asi každý, ale zkuste si to představit naopak. Nebudete si vytvářet dlouhé zástupy karet, abyste mohli složit čtyři balíčky karet stejné barvy. Barva zde nehraje vůbec žádnou roli. Největší moc mají totiž čísla. Na herní ploše se před vámi objeví rozestoupené karty a také jeden balíček, z něhož budete tahat. A na každou vytaženou kartičku musíte vždy položit co nejvíce karet, které se na daný list hodí. Tím, že vyprovodíte veškeré karetní listy z pole, se dostáváte do vytouženého cíle a také dalšího levelu. Avšak jakmile bude už balíček prázdný a před vámi budou stále nějaké karty, je toto kolo bohužel neúspěšně za vámi.

Celá záležitost je prostoupena mnoha bonusovými vychytávkami. Ale také nepříjemnými komplikacemi v podobě zakrytých či zarostlých karet. Lze jen říci, že nudit se rozhodně nebudete. Největším problémem je placená verze, avšak i přesto si můžete užít hodinu hraní zdarma. Grafická realizace a zvuky vám jistě zpříjemní celou dobu hraní. Velmi dobrá hratelnost a přehlednost jen přidávají Faerie Solitaire další plus. Dost už řečí. Teď si to v jednoduchosti užijte.

• + Zábavné
  • + Propracované
  • - Placené