Desktop Xmas Edition

1. 2. 2003 > FreeHry > Akční

Dokáží vás někdy Windows naštvat tak, že byste je nejradši rozmlátil? Tak teď máte příležitost je nejen rozmlátit, ale například i rozstřílet nebo podpálit! Ptáte se jak je to možné? Díky programu (nebo snad hře?) Desktop. Tato hra (nebo snad program?) se řadí do kategorie velice užitečných :-). I když je už po Vánocích, k dispozici je vánoční verze, což je trochu nevýhoda, protože zvuky zůstaly stejné jako v základní verzi a to znamená, že například nůž má zvuk motorové pily. Ale to neubírá nic z požitku likvidovat Windows.

Dokáží vás někdy Windows naštvat tak, že byste je nejradši rozmlátil? Tak teď máte příležitost je nejen rozmlátit,ale například i rozstřílet nebo podpálit!Ptáte se jak je to možné?Díky programu (nebo snad hře?)Desktop.Tato hra (nebo snad program?) se řadí do kategorie velice užitečných :-).I když je už po Vánocích,k dispozici je Vánoční verze,což je trochu nevýhoda,protože zvuky zůstaly stejné jako v základní verzi a to znamená,že například nůž má zvuk motorové pily.Ale to neubírá nic z požitku likvidovat Windows.

Jakmile program, hru nebo co to vlastně je spustíte, zmrazí se to,c o zrovna máte na obrazovce, vy zmáčknete levé tlačítko myši a hurá do akce! K dispozici máte 8 zbraní a hasící přístroj.

Arsenál - v závorce uvedena původní zbraň. Bohužel se mi nepodařilo většinu původních zbraní zjistit. Špalek , Nůž (Motorová pila) , Ledomet (Kulomet?) , Svíčka (Plamenomet) , Dárkomet, Sněhomet , Razítko , Goblini (Termiti) , Hasící přístroj.

Špalkem se rozbíjí plocha jako sklo, nůž ji řeže, ledomet je to samé jako kulomet, svíčka je jakýsi plamenomet, dárkomet vám vystřelí na plochu a tam se objeví dárek, sněhometem uděláte velkou díru v ploše, razítko (no comment), když vypustíte na plochu goblina, tak tam kde projde zanechá stopy (černé), no a nakonec to všechno umyjete (i díry) hasícím přístrojem. Nestrachujte se ale, že nakonec budete muset všechno mýt, po ukončení programu totiž všechna poškození naštěstí zmizí (pro někoho bohužel). Autor měl i smysl pro detaily, protože u ledo- a sněhometu je laserové zaměřovátko.

Zvuky jsou velmi dobré až na to (jak jsem již napsal), že jsou naprosto totožné se zvuky v normální verzi, což si určitě dovede velice dobře představit. Takže pokus se vám tento užitečný prográmek hodí a já myslím, že ano a pokud jste dočetli až sem, není důvod proč tuto hru (nebo snad program?) nestáhnout. A poznámka na konec: Tato hra je vytvořena v programu Petr, jehož autorem je taktéž autor této hry.

Autor: Štěpán Vizi

69%
50%