Dallas

2. 11. 2002 > FreeHry > Textové

Určitě jste i vy zažili dobu, kdy se na televizní obrazovky dostávali první americké telenovely a mezi nejúspěšnější z nich patřil bezesporu právě Dallas. A nyní tu pro vás máme stejnojmennou textovou parodii na tento mnohými milovaný a jinými zatracovaný příběh naftařské rodiny Ewingové, v které se vžijete do role Raye Crabse.

Právě tato postava je totiž dle autorů jedinou poctivou a kladnou figurou mezi všemi těmi zločinci. A vy se do její role dostanete poté, co se dozvíte, že vám bylo Ewingovými ukradeno milionové dědictví po prababičce z Arkansasu a rodina vám zatajila výhru v konkursu na hlavní roli ve filmu Buffalo Bill. A to, jak za to bude pykat již záleží jen na vás.

Takže po spuštění se již ocitnete přímo ve hře, která probíhá, jak již bylo zmíněno výše, v textově-grafickém režimu a princip je stejný jako u většiny dalších textovek - Tedy sbírat a používat předměty, prozkoumávat okolí a všem detailům věnovat maximální pozornost, protože jen tak se vám může podařit svůj záměr splnit. Není to nic jednoduchého a já přitom nesčetněkrát zemřel, ale nakonec se mi podařilo konce dosáhnou. Je to záležitost cirka půlhodinky a kdybyste se případně dostali do nějakého většího zákysu, můžete se vyjádřit v diskuzi a já vám následně snad poradím.

Autor: Jarda Bendl

60%
70%