Cosmic Invaders - nepřátelské divize útočí

19. 9. 2009 > FreeHry > Strategie

Mimozemské divize nepřátel se vskutku rychlým způsobem blíží nebezpečně k Zemi. A jak už to bývá, jste jediný, kdo může tuto invazi přerušit. Jediný způsob jak zachránit naši planetku je rozmístění a hlavně výběr jednotlivých věží a kanónů.

Opět před vámi stojí jedna z úspěšných strategických her, kde máte hlavní slovo právě vy. Stačí jen správně vybrat jednu z obraných věží čí kanónů a vhodně je umístit na hrací plochu. Jednotlivé obranné mechanismy si musíte kupovat za body, jež získáváte za zabité protivníky. Samozřejmě pro začátek vám autoři do vínku přidělili pás bodíků, za které si můžete nějakou tu počáteční obranou základnu složit. Avšak chce to i opravdu dobrou taktiku a hlavně zapnout i mozkové závity. To co se na první pohled zdá jako nějaká lehká zábava, se může v okamžiku přeměnit na tu nejhorší situaci v herním světě.

Nicméně já osobně doporučuji Spark tower v kombinaci s laserovým kanónem, na který si budete muset chvilku počkat, než na něj budete mít dostatek bodů. Další rozvoj je už jen na vás. Jakmile vytvoříte z jednotlivých věžek obranný déšť, máte tak na deset kol vystaráno, jelikož tímto deštěm jen tak nějaký nepřítel neprojde. Každou věžku či kanón si můžete vylepšovat všelijakými upgrady. Pak už na herním nebi uvidíte jen vybuchující vraky.

Co bych na Cosmic Invaders pochválila je větší množství obraných možností. Nepřátel už tolik bohužel není, ale i tak se jedná o povedenou záležitost. Další dobrou vlastností je určitě možnost stavět si věže a kulomety, kam jen chcete. Avšak ke každému plus patří i mínus a i zde jsem pár nezbedů objevila. Hlavně mi zde chybělo více druhů map a také různorodost nepřátel. I přesto si v tomto světě užijete nějakou tu hodinku kvalitní zábavy. A teď už nemrhejte drahocenným časem a dejte se do toho. Zničení invaze už pro vás bude hračka.

• + Větší množství obraných možností
  • + Upgrady
  • +