Celebrity Pairs - pexeso s celebritami

4. 12. 2009 > Mobilní > Logické

Zahrajte si staré dobré pexeso! Těšit se můžete na ručně kreslené podobizny nejrůznějších světových celebrit. Michaelem Jacksonem počínaje, Madonnou konče.

Pexeso je nesmrtelná hra. Usadila se ovšem nejenom na papíře, ale také ve virtuální podobě a to třeba právě v podobě Celebrity Pairs. Hlavní pravidla hry se jen těžko budou nějak zásadně měnit, takže povětšinou záleží, zdali hráče zaujmou samotné obrázky. Tentokrát se nedočkáte žádných nahotinek, sportovních vozů nebo tolik oblíbených motýlů či kytek. Na řadu přijdou karikatury celebrit, jichž je 32. Pokud toto číslo navíc vynásobíme dvěma, dostaneme finální počet hracích „karet“.

A na jaké osobnosti se můžete těšit? Narazíte zde na Eminema s náušnicemi, usměvavého Bono Voxe s doutníkem v puse, uculujícího se Davida Backhama, golfistu Tigera Woodse, Michaela Jacksona či slavného režiséra Stevena Spielberka, který rozhodně není ve své kůži. O zábavné obrázky tak jistě nouze nebude. Co se ale samotné hry týče, žádná sláva. Musíte totiž hrát pouze sami se sebou. Na protivníka v podobě umělé inteligence, ani toho živého, byste čekali marně.

Alespoň, že Celebrity Pairs nabízí čtyři herní módy: classic, lite, arcade a memory. Pod prvním nalezneme absolutní klasiku, ke které se snad netřeba vyjadřovat, u druhého se při pokládání pexesa napřed dozvídáte, kam jaké obrázky putují, při třetím je na plochu postupně dáván určitý počet dvojic (každým kolem se navyšující), jenž je následně zapotřebí odkrýt. Poslední herní mód vždy představí několik karikatur (zprvu dvě, poté tři, čtyři...). Ty musíte po jejich zmizení dohledat mezi ostatními. Trénovat svou paměť tak budete až do zbláznění, což je určitě záslužná činnost.

Pokud by se ale mělo rozhodovat mezi virtuálním pexesem v podobě tohoto titulu a tím skutečným, rozhodně si člověk užije více zábavy s papírem a živými soupeři. Pokud ale máte volnou chvilku, chcete se pousmát nad karikaturami celebrit a k tomu procvičit svou paměť, můžete se do toho nesměle pustit.

• + procvičení paměti
  • + vydařené podobizny celebrit
  • - nelze hrát proti soupeři