Bzum! - Čmelák jménem Čmelda

2. 10. 2009 > FreeHry > Logické

Čmeláček Čmelda je v opylování rostlin úplný začátečník. Z rodného úlu byl vyslán plnit své životní poslání, přičemž musí čelit mnohým nástrahám a nebezpečím. Pronikněte do barevného světa hry Bzum! a pokuste se mu pomoci!

Bzum! je další z patnácti příspěvků z Letní vývojařské soutěže serveru Velkej Chytrák. Nakonec se autorovi Josefu „Pepiczech“ Belehrádkovi povedlo dotáhnout své dílo do konce, i když to chvílemi vypadalo dost bledě. A je to jen a jen dobře, protože Bzum! si dokončení určitě zaslouží, byť to mohlo být ještě lepší, ale o tom se dozvíte v následujících řádcích.

Jak je zmíněno v perexu, v Bzum se z vystane Čmelák Čmelda, jenž má za úkol opylovat květiny v zahrádce. Práci budete mít usnadněnou tím, že některé už opylované jsou, takže nad ně stačí naletět, sebrat pyl a přenést ho na další stejnou květinu. Slovo „stejnou“ je zde hodně důležité, protože pokud se pokusíte pyl z červené kytičky aplikovat na modrou, nepůjde vám to, ani kdybyste se stavěli na hlavu. Rostliny po každé dávce o kousíček povyrostou a vám se zvýší skóre. V cestě vám bude stát časový limit a zlí ptáci, kteří se vám nebojí sežrat. Po několika vteřinách vám ale ovládání přejde natolik do krve, že ani ta sebekrvelačnější vrána vám nebude dělat vrásky na čele.

Grafické zpracování dokáže svou barevností, veselostí a originalitou zaujmout snad každého hráče, mě osobně nevyjímaje. A ruku v ruce s ním jde i hudební doprovod, což z audiovizuálního zpracování dělá jednu z nejlepších složek hry. Bohužel se zde najdou i záporné stránky, zejména nesmírná krátkost nikoho nepotěší. Snad se tedy dočkáme vylepšené verze, která nabídne stejně dobrý, ale daleko delší zážitek.

Umístění v soutěži - 6. místo (prměrné hodnocení 64.5 bodů)

• + Skvělé zpracování
  • + Humor