• Licence: Freeware
  • Kategorie: FreeHry
  • Rubrika: EGP
  • Multiplayer: Ne
  • Poslední aktualizace: 10. 2. 08
  • související informace

Boing patří mezi hry, kde hýbete s plošinkou a snažíte se, aby se od ní odrážel míček a nespadl dolů, stejně jako ve stařičkém Arkanoidu. Na rozdíl od Arkanoidu ale nesestřelujete žádné cihly, jen se snažíte, abyste již zmíněný míček neztratili. Samo o sobě by to nebylo těžké, vše vám však znepříjemňují prolétávájící předměty, od kterých se kulička odráží a mění tak svou dráhu a úhel dopadu.

Dalším specifikem Boingu je možnost míček oddálit nebo naopak přiblížit, jako by byl magnetický. Přináší to dvě rizika: velice to zvýší jeho rychlost a je pravděpodobné, že nad ním mezi prolétávajícími objekty ztratíte kontrolu a dále během toho, co ho přitahujete, může skrz plošinku propadnout dolů, což znamená váš konec. Na druhou stranu vás tato schopnost nejednou zachrání před jistou prohrou.

V pravém dolním rohu vidíte své skóre, jehož hodnota je přímo úměrná době, jakou vydržíte rychle létající kuličku odpalovat. Je veliká škoda, že autor ve hře nevytvořil tabulku s nejlepšími výsledky, která by vás motivovala k dalšímu hraní a překonávání vlastních rekordů. Pokud by se výsledky uploadovaly na web, pak by se mnoho hráčů z celého světa mohlo navzájem srovnávat, bohužel tomu tak ale není. Dále si zaslouží kritiku prolétávající objekty - míček se v nich občas zasekává, a tudíž se neodráží tak, jak by měl.

Hra obsahuje jednoduché zvuky, které jsou naprosto dostačující. Pokud by byl Boing vylepšen třeba jen o zaznamenávání výsledků, zasloužil by si mnohem vyšší hodnocení. Nicméně i přes několik nedostatků vám bude nabídnuta dobrá zábava, dlouhé zimní večery u Boingu asi nestrávíte. Je zkrátka jako dělaný pro jedno nudné odpoledne.

• + Zajímavá grafika
  • + Jednoduché na hraní
  • - Míček prolétává skrz předměty