BMW M3 Challenge: VÝTEČNÉ ZÁVODY V PODÁNÍ BMW

29. 9. 2007 > FreeHry > Sport/Sim

BMW M3 Challenge - další fraška závodních simulátorů? V žádném případě! Jedná se výtečnou hru s excelentní grafikou, za jejímž zrodem stojí skupina vývojářů vystupujících pod názvem Blimey Games. A jakouže automobilku preferují? Přece BMW!

Jak jistě mnozí z vás ví, BMW slaví světovou premiéru svého nového BMW M3 Coupé na autosalonu ve Frankfurtu, a právě pro onu příležitost si automobilka nechala vyrobit hru u příležitosti uvedení již zmíněného sportovního modelu. Distributor 10Tacle Studios a výrobce Blimey Games si na tomto titulu dali vysloveně záležet, což je ostatně patrné z grafické stránky, ale i z propracovanosti samotných vozů, které mimochodem napomáhali tvořit - stejně jako jiné partie vozu - inženýři z oné automobilky.

Základním herním módem je singleplayer, jenž dále nabízí několik variant. Tou první je Free race, neboli volná jízda, kde si nezávažně vyzkoušíte vlastnosti vozidla, abyste se posléze mohli pustit do závodění. Druhou variantou je Racing Weekend, který je rozdělen do tří kategorií: trénink, kvalifikaci a samostatný závod, což je společné i v části multiplayeru.

Všichni příznivci závodních her se mohou připojit na několik internetových serverů, přičemž několik z nich je zaplněných od samotného vydání, až do těchto chvil. Otázkou však zůstává, zdali zájem potrvá i nadále. Hovoří se i o celosvětovém turnaji, v němž by se na základě internetových závodů utkala řada jezdců z celého světa, z nichž by vyšla jen hrstka nejlepších.

Provedení vozů zevnějšku, stejně jako jejich interiérů, je doslova detailní. V porovnání s jinými freeware tituly nabízí BMW M3 Challenge reálné jízdní vlastnosti, odpovídají zhruba originálu, což zajisté ocení mnozí z vás. Méně obratným řidičům napomůžou tradiční jízdní pomůcky, jako ABS, či stabilizační systém. Za jediný nedostatek lze považovat pouhopouhé jediné auto a okruh. I přes tento malý nedostatek lze BMW M3 Challenge považovat za jednu z nejlepších závodních her, která by jen stěží hledala mezi freeware hrami konkurenci. Nenechte si tedy ujít tento jedinečný titul!

• + kvalitní grafika
  • + ozvučení
  • + reálné chování vozu