Béé! - zachraňte ovcéééé

29. 11. 2009 > FreeHry > Arkády

Zemi hrozí velké nebezpečí! O co se je jedná? Chystají se snad nebezpeční alieni na krvavou genocidu? Nikoli, tentokrát půjde rovnou o ovcocidu! Všechny ovce na Zemi jsou ve velkém ohrožení, naštěstí však existuje jeden zachránce.

Snad trochu překvapivě se nejedná o zachránce s řad lidí, coby jako odvážný Janek vystoupil z davu a zatočil se zlými vrahy. Tentokrát je do akce povolán zelený mužíček jménem Mufík, který je sice mimozemšťan a může mu tím pádem být osud ovcí na Zemi úplně šum a fuk, nicméně z nějakého prapodivného důvodu dostane od svých nadřízených za úkol zachránit tyto malé huňaté kuličky a odnést je do bezpečí.

Vám se pod myš dostane Mufíkův létající talíř, který na první pohled vypadá, že má i sám jeho majitel problém s tím, aby se do něj vešel, nicméně kupodivu se tam najde místo klidně i pro několik desítek vypasených ovcí. Inu, ty mimozemské technologie… Ale zpět k tématu – záchrana probíhá tím způsobem, že klikáte na ovce, jež se velkou rychlostí blíží k ostnatému drátu, který je však během několik sekund zabije. Zástupci z řad dobytka však nechodí po jednom, jak by se slušelo, ale valí se hned po několika kusech, což už během pár chvil není jednoduché uhlídat. Ovce vám navíc mohou umřít jen tři, po tom hra nemilosrdně končí. Béé! Nenabízí žádnou kampaň, zkrátka jen „zapnete a hrajete s cílem dosáhnout co nejvyššího skóre“. To sice na chvilku zabaví, ale na nějaké dlouhodobější hraní to není.

Grafické zpracování je na vysoké úrovni, ostatně jako u všech titulů tohoto autora. K zahození není ani hudební doprovod, takže tyto dva aspekty patří mezi nejlepší stránky hry. Béé! Plní přesně ten účel, pro který byl vytvořen – na chvilkové odreagování.

• + Hezká grafika a pohodová hudba
  • + Vyloženě odreagovačka
  • + Humor