Battle Bugy - freestyle jízda

22. 11. 2008 > FreeHry > Sport/Sim

Máte-li chuť na jednoduché závody autíček, pak zbystřete. Tato hříčka přináší pouliční souboje vozidel, kterým nejde o co nejrychlejší projetí určité trasy, ale naopak o nasbírání 10 000 bodů za různé freestyle kousky! Navíc s podporou multiplayeru pro dva hráče!

Ač by se to nemuselo zdát, simulátory aut nepatří k nejhojněji vyvíjeným hrám. Pokud byste se podívali do databáze vydaných recenzí, pak byste hledali hodně dlouho, než byste nějaký ten kvalitní počin se čtyřkolými vozítky našli. Proto se sám ptám, jsou Battle Bugy jakousi spásou pro tento žánr? Nechme se prozatím překvapit (i když je mi jasné, že jste se už, uličníci, na hodnocení podívali).

Abyste nečekali nějaké závody ve stylu Need for Speed, raději vás informuji předem. Nejedná se totiž o časovky, ale opravdu, jak je již v perexu zmíněno, o jakousi freestyle jízdu, kdy získáváte body po přejetí vlaječky nebo různých tricích (podle mého zjištění jsou nejlépe ohodnocené ty, kdy se auto řítí z výšky na zem s nějakou tou otočkou). Vítězem se stává ten, kdo první nasbírá 10 000 bodů, což lze bez problémů zvládnout do pěti minut.

Ono to všechno zní slibně, jenomže zdání klame. Titul obsahuje pouze jedinou mapu, která navíc není ani průběžně upravována. A přiznejme si, že to na jistě hratelnosti nepřidá, když donekonečna projíždíte těmi samými uličkami a zákoutími. K tomu všemu si přidejte i velice slabé technické zpracování. Navíc zde chybí i singleplayer, takže pokud nechcete lokací projíždět prachsprostě sami, budete si muset sehnat nějakého kamaráda.

Výčet nedodělků bohužel neustává. Grafika by se totiž mezi lidmi horko těžko uchytila i několik let zpátky. Pokud využiji slova "hrozivá", nebudu ani s nejmenšími výčitky zpytovat své svědomí za to, že bych vám lhal. Třeba takové textury jsou mnohdy rozmazané a kolikrát na sebe ani nenavazují. A model aut? O tom raději pomlčím. Světlejší stránkou věci je ucházející hudební doprovod, respektive snad jediná skladba, jež se mi ale zdála poněkud povědomá. Nemohu to říct naplno, nicméně se bojím, že z rukou vývojářů nepochází - zvlášť v porovnáním se zbytkem.

Radím vám dobře, od Battle Bugy dejte raději ruce pryč. Jenom u nás na FreeHrách najdete hromadu několikrát kvalitnějších hříček. Pokud tedy nechcete vyzvat kamaráda v nějaké multiplayer freeware hře, raději běžte hledat o kus dál.

• + Multiplayer
  • + Hlavní skladba
  • - Grafika