Ausgeschnackt - bzzzzz, prásk!

5. 5. 2010 > FreeHry > Ostatní

Vytáhněte bouchačky, slepice už čekají na pořádný výprask. Cože?! Místo slepic jsou tu komáři? Místo brokovnice repelent? Co to má znamenat? No jasně, další z německých "moorhuhn" her, tentokrát Ausgeschnackt .

Pokud se zeptáte hráčů volně šiřitelných her, jaké série titulů jim nejvíce utkvěly v hlavě, nebo které jsou jejich oblíbené, dozajista vám pěkná masa lidí zmíní i jméno Moorhuhn. No schválně, kdo si z vás nikdy nezastřílel na slepice? A protože se tento hráčsky úspěšný koncept osvědčil, rozhodli se po něm šáhnout i jiní vývojáři. Tentokrát 3D Softart s počinem Ausgeschnackt!

Jak již bylo v perexu naznačeno, místo slepic se tentokrát zaměříte na komáry a vzácně i jinou drobnou havěť. Místo pořádné bouchačky (ruku na srdce, kdo by vytáhl na komára brokovnici) pak v rukách třímá nemilosrdný repelent. Nezbývá pak nic jiného, než se pořádně porozhlédnout po lokaci a začít s deratizací. Aby to nebylo tak složité, po eliminaci bonusových hmyzáků získáte životy navíc, jež se s postupem času častokrát hodí.

Technický kabátek je, jak to jen říct, zkrátka hodně průměrný. Na jednu stranu není špatný, ale naopak ani povedený. Grafika mi připomínala amatérské rendery s nepříliš kvalitními modely s jednoduchými texturami. Něco podobného bych pak mohl říci i o zvukové složce.

Na závěr se hodí zmínit, že podobnost titulů Moorhuhn a Ausgeschnackt není pouze v konceptu. Jak jste již asi zvyklí, volně publikovatelná verze je co do počtu lokací osekaná, a proto v menu naleznete pojem "demo". Opět na vás ale čeká plnohodnotná hra, avšak právě pouze s jednou lokací. Ta však k zahnání nudy bohatě stačí, protože zábavnost je po několika kolech u bodu mrazu. Tudíž hodnotím mírně nadprůměrnými 60 procenty.

• + Odreaguje
  • + Osvědčený moorhuhn koncept
  • - "Osekaná" verze