Attach

28. 10. 2003 > FreeHry > Erotické

Jak překopat klasický arkanoid do erotického vzhledu? Následovně. Místo kuličky odpalujete nadrženého "tarzana", místo kostek trefujete nahé ženy v různých polohách a jako nezničitelné odrážky slouží namakaní rambouši, jež netouží po "tarzanově" společnosti a raději mu dají pár ran do tváře. Činnost, kterou budete se svým patronem konat, je snad každému jasná, tak na co ještě čekáte?

Člověk má někdy dojem, že určitá hra už nejde dál vylepšit. Takovéto předělání do 3. rozměru, menší změna pravidel, hratelnosti apod. jsou jen zanedbatelné věci, jež o trochu prodlouží hezký dojem. Attach se o nějaké výrazné změny nepokoušel a vše zůstalo na starém dobrém Arkanoidu, ale to změnění všech objektů tomu opravdu dodává říz!
Maximálně vykuleně jsem pozoroval při prvním spuštění. Attach na vás hovoří kompletně korejsky a v jednu chvíli jsem měl chuť s hrou seknout, naštěstí menu o třech položkách není problém pro pochopení. První neznámá položka představuje jakýsi tutoriál, druhou započnete samotné běsnění a 3. je highscore. Tak tedy už ke hře samotné. Vy ovládáte kládu, plující na vodě. Od této klády se odrazí nadržený "tarzan" s úlohou kuličky v Arkanoidu. "Tarzan" se odráží od všech stěn v levelu a dost splašeně zde poletuje. Při kolizi se ženou, jež hraje úlohu kostky v Arkanoidu, to do ní "vyklepete" a ona zmizí. Vaším úkolem je zajistit vymlácení všech žen v kole a přežití "tarzana", respektive nespadnutí do vody. V dalších kolech se nachází jiné ženy v jiných polohách, hrající stejnou roly. A také narazíte na muže. S těmi při kolizi dostane "tarzan" do čumáku a tím pádem ho odrazí. Efektem všech "tarzanových" odrazů je menší zrychlení, které můžete utlumit "seknutím" klády. A takto procházíte jednotlivými levely, získáváte body, prostě klasika. K tomu nutno dodat, že vás omezují 3 životy.
Člověk na Attach uvítá pěkné Manga-grafické zpracování. Nevypadá sice nějak výrazně, ale to je k dobru a spíše vás lehce nažhaví. Hra se snaží být úsporná, takže nečekejte miliony různých vzdechů, počítejte jedna holka-jeden vzdech, naštěstí jich najdete docela dost. Takto zpracovaný Arkanoid potěší řádku lidí a rozhodně nebyl neodfláknut. Takže doporučuji.

Autor: Tomáš Tauber

84%
49%