Atoll

31. 7. 2001 > FreeHry > Logické

Další logickou hrou, kterou jsme pro vás připravili je právě dnešní Atoll od Lucid games. Jedná se o logicko-akční hru, která čerpá především z jedné velice známé herní legendy, a to gamesky Tetris. Místo různě tvarovaných kostiček však dnes budete operovat s malými různobarevnými žabkami a vaším úkolem bude pokládat stejně barevné vedle sebe či nad sebe. Jakmile budou tři v jedné horizontální nebo lineární rovině, zmizí a vy budete mít o to více místa pro skládání další trojic. Kromě oněch žabiček se vám však taky někdy dostane pod ruku vajíčko, z něhož se po čase vyklubá žabka, ale vy bohužel nevíte, jakou barvu bude mít, proto zde spíše jde o štěstí. Ostatně troška štěstí hraje větší či menší roli v každé hře a není důvod, proč by Atoll měl být výjimkou. Jinak však jde o docela podařenou gamesu a já ji všem příznivcům logiček vřele doporučuji.

Další logickou hrou, kterou jsme pro vás připravili je právě dnešní Atoll od Lucid games. Jedná se o logicko-akční hru, která čerpá především z jedné velice známé herní legendy, a to gamesky Tetris. Místo různě tvarovaných kostiček však dnes budete operovat s malými různobarevnými žabkami a vaším úkolem bude pokládat stejně barevné vedle sebe či nad sebe.
Jakmile budou tři v jedné horizontální nebo lineární rovině, zmizí a vy budete mít o to více místa pro skládání další trojic. Kromě oněch žabiček se vám však taky někdy dostane pod ruku vajíčko, z něhož se po čase vyklubá žabka, ale vy bohužel nevíte, jakou barvu bude mít, proto zde spíše jde o štěstí. Ostatně troška štěstí hraje větší či menší roli v každé hře a není důvod, proč by Atoll měl být výjimkou. Jinak však jde o docela podařenou gamesu a já ji všem příznivcům logiček vřele doporučuji.

Autor: Jarda Bendl

70%
54%