Astro Avenger - tmavě modrá budoucnost

20. 1. 2010 > FreeHry > Akční

Před dvaceti lety si lidé mysleli, že po roce 2000 budeme létat ve vesmírných lodích, dovolená na Marsu se stane standardem, průměrná délka života se bude pohybovat kolem sto dvaceti let a lidstvo ovládne celý vesmír. Realita dnes? Kde nic, tu nic. Ještě, že existují ty virtuální světy.

Sto dvacetileté obyvatele naší planety ve Astro Avenger nepotkáte a stejně tak se nepodíváte ani na Mars. Na druhou stranu ale uvidíte tolik vesmírných lodí, až vám budou oči přecházet! A nadvláda lidí nad celým vesmírem? No ano, to je to, oč tady poběží! Nasedněte do své vesmírné lodi vybavené ničivými raketami a ukažte všem nepřátelům, co to znamená, když se lidé naštvou!

Astro Avenger nijak nevybočuje z řady her sázejících na strategii „střílej do všeho, co uvidíš a zůstaň přitom naživu“. Jednoduše řečeno se svým plavidlem vydáte na let (lépe řečeno na padesát letů), kde se proti vám postaví desítky nepřátelských plavidel – a místy dokonce narazíte i na celé základny – s účelem zabít vás. K jejich likvidaci postačí několik dobře mířených střel, nicméně vzhledem k neustálému manévrování je míření poměrně obtížné. Navíc se setkáte i s loďmi s poněkud tlustším štítem, a tak těch dobře mířených střel bude potřeba hned několik. Za zničené protivníky získáte peníze, za něž si kupujete nové silnější rakety a další vylepšení pro vaši malou loď.

Z grafického zpracování si zapamatujete především vybuchující lodě a základny a následné trosky letící vesmírem. Zkrátka nic, co by jakkoli vybočovávalo z řady. Obdobné věty by se daly použít i v případě hudebního doprovodu a vlastně také i v případě samotné hry. Jestli si chcete pořádně zastřílet, tak prosím, Astro Avenger je tu pro vás. Nic jiného v něm ale nehledejte.

• + Padesát levelů
  • + Solidní zpracování
  • - Stereotypní