AS Puzzle: SEXY SKLÁDAČKA

11. 11. 2005 > FreeHry > Erotické

Puzzle a erotika je jako ryba a voda. Koho by bavilo skládat puzzle s nudnými symboly či kresbami? Ženská krása je neskonalá a skládačky jsou v této kombinaci děsně sexy. Doslova rajcovní hra! Škoda, že ničím jiným neochromí, avšak příjemné, byť jednoduché zpestření dne je vítané.

Já vím, sice jsem perex trochu přehodil a hru nadhodnotil, avšak ono té erotiky není nikdy dost. Nečekejte tedy 3D puzzle s antialiasingem, podporou pixel a verte shaderů, ani surround zvukem. Už vůbec ne puzzle, které by odkrývalo doposud nevysvětlitelné tajemství celé naší planety – myšlení žen. To bych vás šeredně zklamal, což bych opravdu nerad. Čekejte jen puzzlík s vnadnými slečnami na fotkách, které se maximálně budou hezky vyjímat na obrazovce vašeho monitoru.

Co tedy puzzle je? Vím, je to jako vysvětlovat chuť piva notorikovi a nechci se zaobírat hloupostmi, ale přeci jen tu nějaká malá změna oproti jiným hrám opravdu je. Zkrátka, celistvá plocha je sestavena s několika čtverečků, které v důsledku dávají po úspěšném poskládání obrázek (ne, tohle ale opravdu není to, co sem chtěl říci, takže dále). Musíte ji poskládat v jeden celek, a to tak, že budete na jednotlivé čtverečky klikat myšítkem. V každém z nich se pak bude proměňovat část několika obrázků a je jen na vás, který si budete chtít poskládat. Záleží tedy pravdu jen na vašem uvážení, zda-li chcete sexy slečnu válející se na parketách, vnadnou holčinu s tranzistorem mezi končetinami, v otevřeném okně či ve vězení. Musíte tak poskládat určitý obrázek, přičemž háček je v tom, že je třeba onen akt poskládat co nejdříve – čas je zkrátka neúprosný.

Počet slečen je vcelku malý – ubohých sedm, což je opravdu malé číslo. Přiznám se, hru jsem hrál asi minutu a pokušení jsem neodolal. Bylo to tak silné! Musel jsem ji ukončit a otevřít si složku, kde byla celá grafika hry uložena, takže jsem nemusel skládat veškeré obrázky jak malý Jarda a na místo toho jsem si je prohlédl (opravdu podrobně) v přiložené složce.

Hudba a zvuky neexistují. Hratelnost neukojí. Hru tak většina lidí ihned ukončí nebo vůbec nespustí, najede to tamní složky a prohlédne si vše pěkně v klidu. Ale co, je to zdarma, je to hezké, jednoduché, erotické a… tečka. Jestli si chcete hru stáhnout, to je otázka zcela na vás. Já bych stahoval spíše něco, ehm, jiného…

Hru mohou hrát jen osoby starší 18 let. Případné hráče mladšího věku nechť trápí dobře svědomí a řeknou si, zda-li jim to za to opravdu stojí a chtějí-li pohoršovat své dobré mravy. (ehm).

31%
49%