Arcanoid++ - stará dobrá klasika

17. 12. 2008 > FreeHry > Automaty

Oblíbili jste si klasiku v podobě kvalitních arkanoidů? Právě jeden takový pro vás máme, přičemž s sebou přináší několik inovačních prvků, které by byla škoda nevyzkoušet. Popadněte tedy plošinku s míčkem a pojďte ničit cihličky!

Obsahuje-li název hry kouzelné slovíčko "arkanoid", jsou i takoví lidé, kteří si ji automaticky dokáží zaškatulkovat do krabičky pro něco, co je již zastaralé, nebojím se to tedy v určitém slova smyslu nazvat odpadem. Proč ale ihned ohrnovat nos, když se i dnes, po nepřebernu předělávkách, může stát, že nám hra může nabídnout cosi nového. Takovým počinem je i Arcanoid++, v němž ony dva plusy jakoby znázorňovaly právě to "něco" navíc.

Základní princip je samozřejmě tentýž jako vždy. Hlavní úlohu má plošinka a míček, kdy se plošinkou odráží míček do stran, aby nakonec zničil všechny ve vzduchu levitující cihličky. Některé z nich však v sobě mohou schovávat různé bonusy, které když seberete, pak se časo můžete těšit na nové vlastnosti pro jednu část z dvojice předmětů. Plošinka se může prodloužit, pitahovat k sobě magnetickou sílou míček, aby nespadl dolů nebo střílet projektily. Míček se může rozdělit na více kousků, zvýšit svou sílu nebo po sobě také zanechávat kyselinu, jež následně rozleptává sousedící cihličky!

Grafika je docela pohledná a navíc v jakoby plastickém stylu, čemuž napomáhají i trošku elastické pohyby jednotlivých předmětů. Samozřejmě, v tomto případě slovo "pohledná" neznamená totéž co u jiných žánrů, jelikož se zde jednoduše nic moc nového vymyslet nedá, ale lepší zpracování než u většiny podobných titulů. Hudba taktéž není špatná. Na pozadí hraje několik po sobě navazujících skladeb, jež si drží svou mírně nadprůměrnou kvalitu.

Máte chuť vyzkoušet si novou verzi oblíbeného typu hry - arkanoidů? Pak neuděláte chybu, šáhnete-li po Arcanoid++. Najdete zde totiž všechny klasické aspekty plus něco málo navíc, především pak široké spektrum bonusů!

• + Bonusy
  • + Různorodé mapy
  • - Další klon typu arkanoid