AlieNs GardenFurys Online - Furíci na síti

27. 9. 2009 > FreeHry > Karetní

Potřetí v rozmezí jednoho měsíce vám přinášíme recenzi na titul AlieNs GardenFurys, tentokrát však s magickým přídomkem Online. Postavte se svými Furíky proti ostatním hráčům z celého světa!

Koncem srpna se znenadání objevila karetní hra AlieNs GardenFurys od slovenského autora Michala „Alien“ Gajdoše. Na FreeHrách se dočkala nadprůměrného hodnocení 75% a co se týče samotné hráčské veřejnosti, ani zde se nešetřilo chválou. Pár dnů nato vyšel datadisk s názvem MashroomsFurys, jehož recenzi jsme vám včera přinesli. A nyní se spolu s námi pojďte podívat na třetí přírůstek do Furíkovské rodiny, tentokrát na vás čeká AlieNs GardenFurys Online s dlouho očekávanou možností hrát přes internet.

Stejně jako v předchozích dvou hrách, i tady zůstává hlavní náplň hraní stejná. S balíčkem karet, které reprezentují jednotlivé Furíky, se postavíte počítačem řízenému protivníkovi, či případně vyzvete některé z živých hráčů, co je zrovna online. Souboj pak probíhá tím  způsobem, že volíte karty podle síly jejich útoků a obrany (záleží na tom, zda-li zrovna útočíte nebo se bráníte). Pakliže protivník vytáhne silnější karu, přičte se mu na konto tolik bodů, kolik je psáno jako hodnota vaší karty. Vítězí samozřejmě ten, kdo má na konci vyšší skóre. Za vyhrané zápasy (duely) získáváte unikátní kartičky se speciálními vlastnostmi, takže se vám snažení může i vyplatit.

Audiovizuálnímu zpracování nelze nic vytknout, oba aspekty jsou na výborné úrovni a nedokážu si představit, že by AlieNs GardenFurys vypadalo nebo znělo jinak. AlieNs GardenFurys Online je druhým obohacením původní hry, přičemž v tomto případě se jedná o obohacení vskutku královské. Díky multiplayeru se herní doba prodlužuje prakticky na nekonečně dlouhou dobu.

• + Multiplayer
  • + Humor
  • + Prostředí