6 ženichů a 1 navíc

1. 2. 2004 > FreeHry > Adventury

Hra, na kterou jsem se po celý předešlý rok tolik těšila je konečně tu. Mám tu čest vám, čtenářům, představit jednu z nejočekávanějších českých volně šířitelných adventur vůbec. Pokračování slavných 7 dní a 7 nocí je zde mezi námi a spolu s ním i má premiérová recenze ve funkci novopečené redaktorky serveru FreeHry.cz. Proto nezahálejte a račte do mé svatyně.

Lehce erotická vlna oslabila i naše řady, neboť 6 ženichů a 1 navíc byl v dnešních dnech skloňován snad ve všech tvarech. Tým Enteron, dvojnásobný vítěz a jedinkrát stříbrný na prestižní soutěži Becherovka Game, doslova ví, jak na nás zapůsobit. Venca Záhyb, jak možná víte, se v předchozím dílu, rozuměj 7 dní a 7 nocí, dostal do pěkné šlamastyky. Namísto pečlivého ohlídání sedmi pan je všechny oplodnil a v „cuku-letu“ byl samou zlostí vystřelen do vesmíru. Enteroni se rozhodli po svých adventurních úspěších za pomoci Petra Vochozky tento příběh trochu více rozvětvit, a tak Venca znenadání narazí do meteoritu a elegantním obloukem se vrátí zpět na planetu Zemi. Ihned po nepříliš měkkém přistání uvidí všech sedm žen, nyní maminek, jak kojí evidentně Vencovo dítě. Vašim úkolem je najít pro neblahé dívčiny 6 ženichů a 1 navíc, jinak…

Během vašeho putování a hledání narazíte na spousty zajímavých postav, jež vás svým charakterem přímo pohltí. Nejvíce jsem se nasmála (u dabované verze umístěné na CD časopisu Level 108) při svůdnických fintách homosexuálního výčepního Toníčka, majitele místního baru U teplého Toníčka, protože jeho hlas nemá téměř chybu. A právě dabing je vedle štiplavého humoru, u kterého se někdy budete skoro válet po zemi a za břicho se popadat, tím nejsilnějším aspektem celé hry.

Mezi kladné stránky bych jednoznačně zařadila i grafické zpracování vytvořené na základě poctivé ruko-kresby. Je jako obrázek, hýří barvami, vyjímá se od ostatních, avšak v porovnání s předchozími tituly od týmu Enteron můžete vycítit nám už dobře známé domácí prostředí. Vřele doporučuji si lehce erotický 6 ženichů a 1 navíc stáhnout! Je jedním slovem úžasný, zabaví vás na příjemnou dobu a hlavně má něco do sebe. Autoři potvrdili, že se s nimi musí počítat i nadále.

* návod ke hře si můžete stáhnout zde

Autor: Zuzanka Barvičová

90%