6 Day Assassin: NÁJEMNÝ VRAH

25. 7. 2005 > FreeHry > Adventury

Život nájemného zabijáka není peříčko. Troufnete si postavit se do jeho role v této skvělé adventuře? Nejdříve však musíte utéci z hotelu před skrytým odstřelovačem, jenž Vás bedlivě sleduje!

Musím uznat, že na první pohled adventura, která nenabídne nic než jednu lokaci, pár sporadických dialogů a necelou desítku předmětů k vzájemnému prokombinování, nevypadá na další propařenou noc a ranní stávání do práce s krví podlitýma očima a příjemným pocitem dobře odvedené práce. No, ona tak nevypadá ani na druhý pohled, dokonce ani na jakýkoliv další, můžete ji obracet a propírat dle libosti a pořád to bude ta samá hra na pár minut, hra, které něco chybí.

Jediné štěstí 6 Day Assassin je to, že má autor této hříčky nepochybný talent na tvorbu adventur a smysl k vymýšlení logických puzzlů a hádanek. Je to ohromná škoda, že se nepokusil tento svůj potenciál rozvinout do plných rozměrů a zůstal u skromné komorní zápletky.

O co jde? Jak již bylo zmíněno, vžijete se do role nájemného vraha, který byl uvězněn skrytým odstřelovačem v pokoji nejmenovaného hotelu poté, co byl jeho novému klientovi vystřelen mozek z hlavy stejnou zbraní, která nyní hrozí i jemu samotnému. Úkol je tedy jasný, uniknout z nezáviděníhodné situace a pokud možno oplatit neznámému střelci stejnou měrou.

Od Erica Feursteina, tvůrce 6 Day Assassin, je pěkné, že se s programováním a návrhem tohoto titulu pachtil celých šest dnů, nicméně se jen těžko po odehrání hry ubráníte pocitu kolosálního zklamání a odevzdaného výdechu „To je vše?“. Grafika hry není špatná, zajímavé a originální zakončení jakbysmet, nicméně z důvodu extrémní krátkosti si 6 Day Assassin nezaslouží vyšší hodnocení. Za vyzkoušení naštěstí jako vždy nic nedáte...

Autor: Martin Holas

45%
100%