3D Luder

27. 8. 2003 > FreeHry > Erotické

Dnes pro vás máme opravdovou specialitu v podobě erotické hry. Zdali chcete okusit kouzlo virtuální soulože, nečekejte ani vteřinu a pusťte se do 3D Luder, jenž vám toto pokušení nabízí. Ukažte tedy jedné z mnoha slečen, co ve vás opravdu je. Dokážete to? To poznáte, jen když kliknete na tuto recenzi.

Hned zkraje upozorňuji, i když to je níže uvedeno, že hra rozhodně není pro osoby mladší 18 let. Výjimku tvoří pouze šestnáctiletí šéfredaktoři, kteří musejí pod nátlakem veřejnosti tuto hru hrát a poté ji patřičně zrecenzovat a ohodnotit :-)

Takže jak začít? 3D Luder je bezpochyby erotická hra, která je také placená. Ale nebojte se čtenáři a hráči, naštěstí autoři vydali testovací demoverzi, jež zanechá vaši peněženku panensky nedotčenou. Také je nutno dodat, že titul je spíše pro majitele pevných připojení nebo pro “modemáře“ s hodně silnými nervy. To by bylo zhruba tak k začátku všechno, teď se ovšem podíváme na samotné hraní.

To je dosti poznamenáno demoverzí. Téměř většina zábavných a zajímavých funkcí jsou bohužel za poplatek, ale i tak si můžeme vybrat jednu z šesti dam, které se ochotně podrobí vaší fantazii, a následně je vsadit do jedné z devíti lokací. Namátkou vyberu záchodky, hotelový pokoj, pláž nebo kancelář. Rovněž si můžete vybrat i svůj charakter, a to z mužského, či dámského osazenstva. Pak už jen stačí kliknout na “ok“ a hurá do akce.

Vybraná dáma se zobrazí ve vámi zvoleném prostředí. Ovládání je prosté. Celé dílo spadá pod hlavičku vaší myši, která je přímo ve hře zobrazena jako virtuální –šikovná- ruka. V plné verzi můžete uchopit jakýkoliv předmět, v této verzi si musíte vystačit pouze s holou rukou. Slečnu máte možnost dráždit po všech klasických erotogeních zónách. Samozřejmě vydává autentické zvuky a ty jsou přímo úměrné s ukazatelem orgasmu. Další funkce programu si již musíte vyzkoušet bez mé pomoci, poněvadž zbylé místo bych věnoval návodu ke spuštění hry. Není to totiž až tak jednoduché, jak by se mohlo zdát.

Hru tedy spustíte následujícím způsobem : nejprve si musíte stáhnout prográmek ThriXXX, což je jakýsi mozek 3D Luderu. Stažení provedete klasicky na našich stránkách. Po stažení následuje instalace, vyberete si adresář atd. Zdali máte i tento bod splněný, musíte se dostat na stránky autora, kliknout na položku Gratis Demo a v horní liště na tlačítko START. Mělo by se otevřít další okno, kde se naloaduje samotná hra. Hodně štěstí.

Všechny hry v této rubrice jsou pouze pro starší 18 let!

Autor: Tomáš Vrána

100%