1010 Locos por el tenis - bláznivý tenis

14. 11. 2008 > FreeHry > Sport/Sim

Tenis si získává stále větší a větší oblibu. Zatímco v předešlých letech byl především doménou vybraných sportovců, podnikatelů, slavných osobností a dalších jim podobných, v současné době najdete i bezpočet rekreačních hráčů v řadách „prostého“ lidu. Takže, co takhle vyzkoušet jeden parádní tenis na PC, a navíc zcela zdarma?

Španělsko je zemí zaslíbenou pro fotbal, vinnou révu a olivy. Hernímu průmyslu zde pšenka příliš nekvete, i když bychom určitě našli několik výjimek potvrzujících pravidlo. Dnes vám přinášíme recenzi trošku staršího počinu od týmu Sapato. Jmenuje se 1010 Locos por el tenis a nutno dodat, že více než na atmosférický tenis plný slavných jmen, nádherných výměn a několika roztřískaných raket se zde dočkáte šíleného pojetí a humoru.

Namísto lidských hráčů dostanete k dispozici pětici roztomilých zvířátek, které jako by si odskočila z nějakého dětského filmu. Nicméně tenis hrát umí, jen co je pravda. Při výměnách budou soupeři předvádět mnohdy až neuvěřitelné akrobatické variace, přičemž po vás se přirozeně chce to samé. Jenže ouha. Jakmile to poprvé vyzkoušíte, zjistíte, že byť jediný odpal provedený kombem není vůbec jednoduchý. Postupem času se sice naučíte, jak na věc, ale hodně se při tom zapotíte. Bohužel je na výběr pouze jedno utkání, takže zapomeňte na nějaký turnaj, nebo nedej bože rovnou kariéru.

Grafická stránka 1010 Locos por el tenis vypadá na screenech pěkně, jenže v praxi trošku pokulhává. Překrývání objektů není vůbec hezké a působí jako pěst na oko. Díky alespoň za obstojný hudební doprovod. Co se týče hratelnosti, tak se hra řadí mezi mírný nadprůměr. Chvíli vás to bude bavit, obzvláště, když dostanete ovládání do malíčku, avšak nakonec vás titul po několika minutách omrzí.

• + Komba
  • + Humorné
  • + Na chvíli zaujme